خبرگزاری کار ایران

اولویت‌های جدید مرحله دوم عمره اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۰۰

ثبت نام تا اولویت ۳۰۰ برای هفته نخست بود و از سه شنبه اولویت ۳۲۰ و هر چهار روز ۲۰ اولویت اضافه می‌شود / از ساعت ۹ صبح روز هشتم بهمن ماه همه استان‌ها وارد اولویت‌های جدید می‌شوند.

ایلنا: مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت از اعلام اولویت‌های جدید مرحله دوم عمره مفرده خبر داد و گفت: تا تکمیل ظرفیت عمره گزاران، اعلام اولویت‌های جدید ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، " حسن سرخوش "، مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت، اولویت‌های جدید مرحله دوم عمره مفرده را اعلام کرد و گفت: متقاضیان از فردا سه شنبه هشتم بهمن می‌توانند به دفاتر خدمات زیارتی مجاز سطح استان خود مراجعه کنند.

وی با اینکه ثبت نام تا اولویت ۳۰۰ برای هفته نخست بود و از سه شنبه اولویت ۳۲۰ و هر چهار روز ۲۰ اولویت اضافه می‌شود، گفت: از ساعت ۹ صبح روز هشتم بهمن ماه همه استان‌ها وارد اولویت‌های جدید می‌شوند.

سرخوش گفت: زائران استانهای آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسانی شمالی، زنجان، مرکزی، یزد، اردبیل، آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه، بوشهر، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، کردستان، کرمان، کهیکیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، مازندران، هرمزگان، همدان، گلستان، کاشان، تهران، قم، قزوین و البرز می‌توانند برای اولویت جدید اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تا امروز، ۲۸ درصد ظرفیت مرحله دوم عمره مفرده تکمیل شده است، خاطرنشان کرد: تا تکمیل صدرصدی ظرفیت عمره گزاران، اولویت‌های بالاتر برای مرحله دوم اعلام خواهد شد.

مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت یادآور شد: همچنین اولویت‌های جدید برای تمامی استان‌های کشور از ۱۲ بهمن ماه تا ۳۴۰ و از ۱۶ بهمن ماه تا ۳۶۰ اعلام می‌شود که زائران عزیز می‌توانند براساس اولویت‌های جدید برای نام نویسی در کاروان‌ها اقدام کنند.

وی تصریح کرد: نام نویسی مرحله دوم عمره مفرده از دوم بهمن ماه آغاز شده که طبق برنامه ریزی انجام شد در این مرحله ۴۰۰ هزار زائر از ۸ فروردین ماه تا پنجم تیرماه ۹۳ به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز