خبرگزاری کار ایران

شیوه گزینش پزشکان برای اعزام به حج اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۶۱

در امتیاز دهی در مصاحبه‌های حضوری پزشکان برای اعزام به حج، ظاهرفرد، طرز برخورد و نحوه بیان و ویژگیهای شخصیتی فرد نیز مد نظر قرار گرفته است، آشنایی کامل و رعایت مسائل شرعی نیز از مواردی است که بطور خاص در گزینش افراد موثر است.

ایلنا: معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران، با ارائه گزارشی از فعالیتهای این مجموعه گفت: از هم اکنون آغاز فعالیتهای مربوط به تمتع آینده نیز در دستور کار هلال احمر قرار گرفته و شیوه جذب و اعزام پزشکان اعلام شده است.

به گزارش ایلنا، دکتر مقصودی با حضور در بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره با جانشین نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمانه که در رابطه با فعالیت‌های مرکز پزشکی و بررسی مشکلات و هماهنگی‌های بیشتر در خدمت رسانی به زائران انجام گرفت در ابتدا حجت الإسلام والمسلمین بهجتی جانشین نماینده بعثه در مدینه منوره، خدمت به زائران خانه خدا را افتخار خواند و از فعالیت شبانه روزی هیئت پزشکی در ایام حج و عمره، تقدیر کرد.

در ادامه معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج وزیارت جمعیت هلال احمر ایران طی گزارشی از فعالیتهای این مجموعه به این نکته اشاره کرد که با برنامه ریزی مناسب و با توجه به اینکه ثبت نام حج تمتع در آینده نزدیک آغاز خواهد شد، از هم اکنون آغاز فعالیت‌های مربوط به تمتع آینده نیز در دستور کار هلال احمر قرار گرفته است.

مقصودی در رابطه با نحوه گزینش پزشکان و شیوه اعزام به حج تمتع و عمره مفرده، گفت: مصاحبه‌های مختلفی بعد از بررسی صلاحیت علمی این عزیزان و در پی معرفی ایشان توسط مراکز درمانی صورت می‌گیرد. در امتیاز دهی در این مصاحبه‌های حضوری، ظاهرفرد، طرز برخورد و نحوه بیان و ویژگیهای شخصیتی فرد نیز مد نظر قرار گرفته است، آشنایی کامل و رعایت مسائل شرعی نیز از مواردی است که بطور خاص در گزینش افراد موثر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز