خبرگزاری کار ایران

معاون حج عمره سازمان حج و زیارت در گفت و گو با ایلنا:

اولویت جدیدی برای اعزام حجاج اعلام نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۵۵

تنها اولویت‌های اعلام شده در مرحله نخست می‌تواند برای ایام عید به حج اعزام شوند / پیش از اعلام اولویت‌های حج در سال جاری، ۲۵۰ هزار نفر زائر الویت اعلام شده داشتیم.

ایلنا: معاون حج عمره سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون در دو دوره، اولویت برای اعزام حجاج اعلام شده است و دیگر الویت جدیدی برای اعزام حجاج اعلام نمی‌شود.

" ناصر خدرنژاد " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه دیگر اولویت‌ جدیدی برای حج عمره اعلام نمی‌شود، اظهار کرد: در مرحله دوم اعلام اولویت‌ها، تا الویت ۵۰۰ اعلام شد و برای حج این دوره دیگر اولویت جدیدی اعلام نمی‌شود.

وی درباره ابراز ناراحتی برخی از زائران که اسامی‌شان در اولویت اول اعلام شده ولی تاکنون موفق به ثبت نام در کاروانی نشده‌اند، تصریح کرد: بیش از یک ماه و نیم از زمان اعلام الویت‌های حج می‌گذرد، بی‌شک اگر در زمان اعلام شده افراد مراجعه می‌کردند با این مشکل مواجه نمی‌شدند.

معاون حج عمره سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تنها الویت‌های اعلام شده(یک تا ۳۰۰) در مرحله نخست می‌تواند برای ایام عید به حج اعزام شوند، تاکید کرد: اولویت‌های بعدی در صورت تمایل حضور در ایام عید می‌توانند تا سال آینده صبر کنند.

خدرنژاد با اشاره به اینکه پیش از اعلام اولویت‌های حج در سال جاری، ۲۵۰ هزار نفر زائر اولویت اعلام شده با سابقه پنج سال داشتیم، افزود: آماری که نشان دهد چه تعداد از این افراد در این دوره ثبت نام کرده‌اند را در دست نداریم.

وی گفت: در تلاش هستیم تا برای کسانی که اولویت حج آن‌ها اعلام می‌شود اما به هر دلیلی اعزام نمی‌شوند تصمیمی گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز