خبرگزاری کار ایران

پایتخت؛ سه‌شنبه و چهارشنبه به شرایط اضطرار می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۱۶

هوای پایتخت برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه به شرایط اضطرار می‌رسد اما با توجه به تعطیلی روز دوشنبه فعلا در مورد تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تصمیمی گرفته نشده است.

ایلنا: اطلاعات دریافتی از مرکز پایش آلودگی هوای تهران نشان می‌دهد که طی روز جاری، هوای تهران در شرایط ناسالم قرار دارد و بر اساس گزارش‌های هوا‌شناسی این شرایط تا آخر هفته جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، بر اساس این اطلاعات آلاینده‌های منواکسید کربن، ازون و دی اکسید گوگرد در شرایط پاک قرار دارند و آلاینده‌های دی اکسید نیتروژن و ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون در شرایط سالم قرار دارند.

با این حال، وضعیت آلاینده‌های ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در شرایط ناسالم است و همین آلاینده‌ها وضعیت تهران را در شرایط ناسالم قرار داده است.

محمد هادی حیدرزاده مدیر کل استان محیط زیست استان تهران نیز در مورد آلودگی هوا هشدار داد و اعلام کرد: هوای پایتخت برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه به شرایط اضطرار می‌رسد اما با توجه به تعطیلی روز دوشنبه فعلا در مورد تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تصمیمی گرفته نشده است.

براساس گزارش سازمان هواشناسی اکنون سرعت باد در تهران ۲ متر بر ثانیه است و دید افقی حدود ۴۰۰۰ متر و میزان رطوبت نسبی نیز ۵۲ درصد گزارش شده است. هوایی صاف برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در تهران پیش ببنی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز