خبرگزاری کار ایران

تردد انفرادی زائران از مرز مهران فقط تا اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۲۱

تدابیر لازم برای خروج زائران ایرانی در مرز مهران اندیشیده شده به طوری که در ۴۸ساعت گذشته بیش از ۳۰هزار زائر از طریق این مرز راهی کشور عراق شده‌اند.

ایلنا: جانشین انتظامی استان «ایلام» با تاکید بر اینکه تردد انفرادی زائران ایرانی از مرز مهران به عتبات عالیات فقط تا اربعین حسینی پیش بینی شده است گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۳۰ هزار زائر از این مرز وارد کشور عراق شده‌اند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «حسن سماواتی» که به همراه مهندس مروارید استاندار ایلام در پایانه مرزی مهران حضور یافته بودند، در تشریح این خبر گفت: با توجه به نزدیکی به ایام اربعین حسینی تردد زائران ایرانی برای حضور در مرقد مطهر حضرت ابا عبدا… الحسین(ع) به صورت چشمگیری در مرز مهران افزایش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: تدابیر لازم برای خروج زائران ایرانی در مرز مهران اندیشیده شده به طوری که در ۴۸ساعت گذشته بیش از ۳۰هزار زائر از طریق این مرز راهی کشور عراق شده‌اند.

جانشین انتظامی استان ایلام با اشاره به آمادگی کامل نیروی انتظامی برای خدمات دهی ۲۴ساعته به زائران عتبات عالیات گفت: افرادی که دارای گذرنامه و ویزا هستند در صورت مراجعه به مرز مهران به کشور عراق اعزام می‌شوند.

این مقام مسئول انتظامی تصریح کرد: این تدابیر و خدمات فقط تا اربعین حسینی انجام خواهد شد.

وی در پایان بار دیگر تاکید کرد، تردد انفرادی از مرز مهران فقط تا اربعین حسینی امکان پذیر بوده و پس از آن تردد در قالب کاروان‌های حج و زیارت انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز