خبرگزاری کار ایران

قول جدید صدا و سیما برای راه اندازی رادیو گردشگری

کد خبر : ۱۲۹۳۴۰

رادیو برنامه‌های متنوعی در ارتباط با حیطه کاری سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهیه می‌کند اما آمادگی و زمینه لازم برای افزایش همکاری‌ها وجود دارد.

ایلنا: معاون صدای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از آمادگی این معاونت برای راه اندازی رادیو گردشگری خبر داد و گفت: مجموعه شبکه‌های رادیویی در خدمت اهداف و برنامه‌های سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

به گزارش ایلنا، " محمدحسین صوفی "، معاون صدای سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران، در جلسه‌ای که با حضور مسئولان سازمان میراثفرهنگی، وظیفه سازمان میراثفرهنگی را حساس ارزیابی کرد و گفت: رادیو برنامه‌های متنوعی در ارتباط با حیطه کاری سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهیه می‌کند اما آمادگی و زمینه لازم برای افزایش همکاری‌ها وجود دارد.

صوفی افزود: ما آماده مشارکت با سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای راه اندازی رادیو گردشگری هستیم.

معاون صدای سازمان صداوسیما ادامه داد: در تمامی بخش‌های رادیو زمینه‌های لازم برای همکاری با سازمان میراثفرهنگی وجود دارد، با توجه به تنوع فعالیت‌ها در سازمان میراثفرهنگی نیازمند اطلاعات بیشتری از این سازمان هستیم تا تقسیم کاری متناسب با رادیو‌ها برای افزایش همکاری‌ها فراهم شود.

وی تصریح کرد: مجموعه شبکه‌های رادیویی در خدمت اهداف و برنامه‌های سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

پیش از این قرار بود شبکه گردشگری نیز توسط سیمای ایران راه اندازی شود اما نه تنها این کار انجام نشد بلکه بعد‌ها اعلام کردند که شبکه «شما» به معرفی جاذبه‌های ایران نیز می‌پردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز