خبرگزاری کار ایران

مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران برگزار می‌کند؛

اعلام فراخوان مقاله دهمین همایش ملی علمی - پژوهشی خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۵۰

همایش ملی علمی - پژوهشی خلیج فارس در دهمین دوره برگزاری خود به بررسی مسائل فرهنگی، اجتماعی، تاریخی و باستان‌شناسی، جغرافیایی و محیط زیست، فرهنگ، هنر و معماری خلیج فارس می‌پردازد.

ایلنا: دهمین همایش ملی علمی - پژوهشی خلیج فارس همزمان با روز ملی خلیج فارس و با هدف گرامیداشت نام و شناخت مزیت‌های راهبردی و فرهنگی خلیج فارس برگزار می‌گردد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه دهمین همایش ملی علمی - پژوهشی خلیج فارس، دهمین دوره همایش ملی خلیج فارس با رویکرد علمی - پژوهشی توسط مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی در روزهای ۱۰-۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳، همزمان با روز ملی خلیج فارس برگزار می‌شود.

" بابک ارسیا " سرپرست مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران ضمن اعلام برگزاری موفق نه دوره همایش در این باره گفت: دهمین همایش ملی علمی - پژوهشی خلیج فارس به منظور تحقق اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت حفظ تمامیت ارضی و پاسداشت ارکان هویتی و نیز شناخت و بررسی ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خلیج فارس، برگزار خواهد شد.

دبیر دهمین همایش ملی علمی - پژوهشی خلیج فارس با اشاره به محور‌ها و موضوعات همایش تصریح کرد: این همایش در دهمین دوره برگزاری خود به بررسی مسائل فرهنگی، اجتماعی، تاریخی و باستان‌شناسی، جغرافیایی و محیط زیست، فرهنگ، هنر و معماری خلیج فارس می‌پردازد و بر این اساس از تمامی علاقه‌مندان، اندیشمندان، دانشجویان و پژوهشگران مطالعات حوزه‌های مرتبط با خلیج‌فارس، دعوت می‌شود تا مقالات علمی - پژوهشی خود را که حاوی مطالعات و دستاوردهای فرهنگی، علمی، نو و کاربردی است، به دبیرخانه همایش به نشانیwww. persiangulf - co. irارسال کنند تا برایند نهایی و نتایج این پژوهش‌ها، ضمن ارائه راه حل‌های مناسب به منظور رفع نگرانی‌های موجود فرهنگی، اقتصادی و زیست محیطی، زمینه ساز صلح و توسعه پایدار خلیج فارس و حفظ، پاسداشت و تداوم فرهنگ و تمدن ایرانی در سطح مطلعات دانشجویی شود.

عضو هیات علمی جهاددانشگاهی اظهار امیدواری کرد تا با بهره گیری از یافته‌های علمی و فرهنگی همایش موجبات پیشرفت و توسعه پایدار مبتنی بر فرهنگ اصیل منطقه خلیج فارس فراهم آید و نیز این همایش، کمکی برای برنامه ریزان کشور باشد.

وی از انتشار مقالات برگزیده در سه بخش مجزا خبر داد و گفت: بخشی از مقالات برگزیده در کتاب دوجلدی مجموعه مقالات همایش خلیج فارس و بخشی دیگر در قالب پوس‌تر به چاپ خواهد رسید. علاوه بر آن تعداد محدودی از این مقالات در شماره‌های مختلف فصلنامه مطالعات فرهنگی - سیاسی خلیج فارس با توجه به موضوعات مقالات منتشر خواهد شد.

ارسیا همچنین در پایان یادآور شد: در این دوره از همایش، به کلیه ارسال کنندگان مقالات دعوتنامه جهت حضور در همایش و همچنین گواهی نامه ارسال مقاله به همایش اعطا خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود: مهلت ارسال اصل مقالات ۱۵ اسفندماه سال جاری و اعلام نتایج داوری ۳۰ اسفندماه است و دریافت مقالات و ثبت نام تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی همایش خلیج‌فارس امکان‌پذیر است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ملاحظه فراخوان دهمین همایش ملی علمی - فرهنگی خلیج‌فارس و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه‌های اطلاع رسانیwww. istta. irوwww. persiangulf - co. irمراجعه و یا با شماره‌های ۶۶۴۹۱۲۲۲-۶۶۴۹۱۱۳۶ تماس حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز