خبرگزاری کار ایران

رییس جدید هیئت پزشکی حج خبر داد:

اعزام تیم ۶۰ نفره متخصصان به عتبات در اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۶۰

با مساعدت‌ها و راهنمایی‌های بعثه مقام معظم رهبری ودر تعامل کامل با سازمان حج و زیارت، نسبت به ارائه خدمات پزشکی با کیفیت حداکثری و هزینه‌ها و نیروی انسانی حداقلی اقدام خواهیم کرد.

ایلنا: رییس جدید هیئت پزشکی حج جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: یک تیم ۶۰ نفره متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی برای عزیمت به عراق و ارائه خدمات به زائران اربعین آماده شده است.

به گزارش ایلنا، سید علی مرعشی، رییس جدید هیئت پزشکی حج جمهوری اسلامی ایران در دیدار نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته برای ارائه خدمات رسانی به زائران عمره، تمتع و عتبات را ارائه کرد.

وی گفت: پیگیری و اجرای رهنمودهای نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در مورد تامین کادر پزشکی زنان، خدمات رسانی به جانبازان و ارائه خدمات مناسب درمانی و بهداشتی به زائران عتبات را به عنوان وظیفه‌ای شرعی و سازمانی در دستور کار هیئت پزشکی قرار می‌دهیم.

مرعشی افزود: یک تیم ۶۰ نفره متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی برای عزیمت به عراق و ارائه خدمات به زائران اربعین آماده شده است.

رئیس هیئت پزشکی حج تاکید کرد: با مساعدت‌ها و راهنمایی‌های بعثه مقام معظم رهبری ودر تعامل کامل با سازمان حج و زیارت، نسبت به ارائه خدمات پزشکی با کیفیت حداکثری و هزینه‌ها و نیروی انسانی حداقلی اقدام خواهیم کرد.

سید علی مرعشی فوق تخصص جراحی عروق است و در سوابق کاری وی ریاست بیمارستان‌های امام حسین(ع) و بوعلی تهران، ریاست دانشکده پزشکی شهید بهشتی و ریاست بیمارستان حج در مدینه منوره به چشم می‌خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز