خبرگزاری کار ایران

مشاور رئیس سازمان محیط زیست در امور زنان در گفت‌وگو با ایلنا تاکید کرد؛

استفاده از توان بالقوه زنان جامعه در امور زیست محیطی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۲۹

همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزایش می‌یابد / باید از توان بالقوه‌ای که در نیم پیکرهٔ بسیار موثر جامعه که زنان و دختران هستند برای حفاظت از محیط زیست استفاده کرد.

ایلنا: مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در امور زنان استفاده از توان بالقوه زنان جامعه در امور زیست محیطی و توانمندسازی کارمندان زن در سازمان محیط زیست را از جمله اهداف کاری خود برشمرد.

" شهربانو امانی " که به تازگی به عنوان مشاور رئیس سازمان محیط زیست در امور زنان و خانواده منصوب شده است در گفت‌وگو با ایلنا، در مورد برنامه‌ها و اهدافش گفت: اصل ۵۰ قانون اساسی وظایف سازمان محیط زیست را تبیین کرده است و من تلاش می‌کنم که در این راستا حرکت کنم.

وی با بیان اینکه برای من همکاری با دکتر ابتکار، قهرمان زمین و دیگر نیروهای دلسوز و ساعی محیط زیست افتخار است اظهار داشت: امیدوارم بتوانم از تجربه‌ها و‌ اندوخته‌هایم برای پیشبرد اهداف قانونی کشور استفاده کنم. دکتر ابتکار از من انتظار دارند که همکاری لازم را با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، و خانم دکتر مولاوردی داشته باشیم.

مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: از دیگر اهداف من این است که بتوانم از توان بالقوه‌ای که در نیم پیکرهٔ بسیار موثر جامعه که زنان و دختران هستند استفاده کنم و در این زمینه همکاری خوبی با دیگر معاونت‌ها به ویژه معاونت آموزشی داشته باشم.

امانی اظهار داشت: در بخش دیگری قصد دارم با راهنمایی رئیس سازمان به توانمندی همکاران زن در سازمان محیط زیست بپردازم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز