خبرگزاری کار ایران

قابل توجه نهادهای مدنی و فعالان عرصه محیط زیست و منابع طبیعی؛

فراخوان اعلام مشکلات و چالش‌های محیط زیستی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۴۸

سازمان حفاظت محیط زیست از همه فعالان مدنی و علمی و تشکل‌های مردم نهاد فعال در عرصه طیبعت و محیط زیست دعوت کرد تا در فراخوان اعلام مشکلات و چالش‌های محیط زیستی کشور شرکت کنند.

ایلنا: سازمان حفاظت محیط زیست از همه فعالان مدنی و علمی و تشکل‌های مردم نهاد فعال در عرصه طیبعت و محیط زیست دعوت کرد تا در فراخوان اعلام مشکلات و چالش‌های محیط زیستی کشور شرکت نمایند.

به گزارش ایلنا، با توجه به تاکید " معصومه ابتکار " معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در مورد استفاده از نظرات، دیدگاه‌ها و گزارشهای تشکلهای مردمی و فعالان زیست محیطی در راستای اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید مبنی بر پذیرش انتقادات و پیشنهادات سازنده و ایجاد فضایی باز برای طرح نظرات افراد مختلف به منظور تهیه گزارش دقیق از وضعیت موجود کشور، سازمان حفاظت محیط زیست از همه فعالان مدنی و علمی و تشکل‌های مردم نهاد فعال در عرصه طیبعت و محیط زیست دعوت کرد تا در فراخوان اعلام مشکلات و چالش‌های محیط زیستی شرکت کنند.

بدیهی است این نظرات، پیشنهادات و گزارش‌های مردمی رسیده، سازمان حفاظت محیط زیست را در بازنگری قوانین و مصوبات ضد محیط زیست و اصلاح تصمیمات نادرست یاری خواهد داد.

فراخوان اعلام مشکلات و چالش‌های محیط زیستی در پورتال سازمان حفاظت محیط زیست به آدرسwww. doe. irدر دسترس نهادهای مدنی و فعالان عرصه محیط زیست و منابع طبیعی قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز