خبرگزاری کار ایران

هوای تهران در شرایط ناسالم / افراد از فعالیت بدنی پرهیز کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۰۵

علت اصلی چنین وضعیتی ریزگردهایی است که از مناطق غرب و جنوب غرب کشور وارد کشور شده‌اند / با این شاخص هوا شرایط برای گروه‌های حساس و همچنین تمامی افراد جامعه ناسالم است.

ایلنا: بنابر اعلام سازمان هوا‌شناسی، شاخص کیفیت هوا ۱۶۸ است که نشان دهنده آن است از وضعیت آلودگی از حد استاندارد فرا‌تر رفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سازمان هواشناسی علت وضعیت فعلی ریزگردهایی در تهران را ورود این آلاینده از مناطق غرب و جنوب غرب کشور اعلام کرد.

بر اساس اطلاعات رسیده ازسازمان هوا‌شناسی پیش بینی می‌شود تا پایان امروز این جو پایدار ادامه داشته باشد و احتمالا تا فردا شاهد ادامه گرد و غبار خواهیم بود.

بنابراین گزارش؛ با این شاخص هوا شرایط برای گروه‌های حساس و همچنین تمامی افراد جامعه ناسالم است.

به گزارش ایلنا، زمانی که شاخص کیفیت هوا بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ باشد، شرایط برای گروه‌های حساس؛ کودکان بیماری‌های قلبی و عروقی و زنان باردار ناسالم است. اما زمانی که شاخص کیفیت هوا از ۱۵۰ بالا‌تر رود علاوه بر گروه‌های حساس شرایط برای تمام افراد جامعه ناسالم می‌شود

سازمان هوا‌شناسی توصیه کردچه گروه‌های حساس ه و چه تمام افراد جامعه دراین هوا به فعالیت‌های بدنی نپردازند چرا که سلامت آن‌ها به نظر خواهد افتاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز