خبرگزاری کار ایران

در حکمی از سوی معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست؛

معاون انسانی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۲۱

با حکم معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، " سعید متصدی زرندی " معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست شد.

ایلنا: در حکمی از سوی معصومه ابتکار، سعید متصدی زرندی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست شد.

به گزارش ایلنا، در حکم دکتر معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به دکتر متصدی آمده است: این حوزه به لحاظ اهمیتی که در بهبود کیفیت زندگی آحاد جامعه دارد، می‌بایست برنامه ریزی و سیاستگذاری برای کاهش آلودگی هوا، آلودگی‌های آب و خاک، ارتقاء استانداردهای محیط زیست انسانی، تبادل اطلاعات و تجربیات با مراکز علمی برای دست یابی به روش‌ها و فناوری‌های نوین را مد نظر قرار دهد.

همچنین به طور مستمر پایش آلاینده‌های زیست محیطی و ارزیابی اثرات توسعه را پیگیری کرده و از طریق اعمال روش‌های مدیریتی تعاملی، سایر دستگاههای مرتبط در رعایت ملاحظات زیست محیطی راهبری کنید.

بنا بر این گزارش، سعید متصدی زرندی متولد ۱۳۴۶ در شهرستان زرند و دارای مدرک دکتری مهندسی بهداشت محیط، کار‌شناسی ارشد مهندسی بهداشت محیط و کار‌شناسی مهندسی بهداشت محیط می‌باشد.

سعید متصدی هم اکنون دانشیار و عضو هیأت علمی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران است.

سایر سوابق و مسئولیت‌های دکتر سعید متصدی عبارت است از: عضو کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران، مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مدیرکل دفتر بررسی آلودگی هوا در سازمان حفاظت محیط زیست، عضو کمیته راهبردی محیط زیست مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران، عضو کمیته کشوری کنترل مصرف دخانیات، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، رییس کمیته فرعی کنوانسیون تغییر آب وهوا در کمیته ملی توسعه پایدار، دبیر کمیته تخصصی رفع آلودگی هوا ناشی از بلایای طبیعی وزارت کشور، رئیس کمیته تخصصی اجرائی و آموزش کیفیت هوا، وزارت بهداشت و درمان و سازمان حفاظت محیط زیست، دبیر کمیته راهبری کنوانسیون تغییر آب وهوا سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس کمیته تخصصی اجرائی و آموزش آلودگی صوتی، وزارت بهداشت و درمان و سازمان حفاظت محیط زیست و عضو کمیسیون شورای پژوهشی، سازمان حفاظت محیط زیست.

مجری چندین طرح و پروژه بین المللی و داخلی در حوزه مدیریت محیط زیست و تالیف چندین کتاب و ده‌ها مقاله در نشریات خارجی و داخلی نیز از جمله سوابق علمی و اجرایی سعید متصدی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز