خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه هفته گردشگری، یک روز تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۷۶

نمایشگاه هفته گردشگری با ۱۰۰ غرفه در دو بخش برگزار شده که شامل نمایشگاه گردشگری و نمایشگاه صنایع دستی است.

ایلنا: با توجه به استقبال مردم از نمایشگاه هفته گردشگری در برج میلاد، این نمایشگاه یک روز دیگر تمدید شد و تا جمعه ۱۲ مهر ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه توسط شرکت نمایشگاهی امیتیس و با همکاری سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، برگزار می‌‌شود.

به گزارش ایلنا، " نفیسه مشعوف "، مجری نمایشگاه هفته گردشگری ضمن اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با همکاری سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شهرداری تهران برگزار شد. بخش نمایشگاهی توسط شرکت امیتیس انجام شد و حاصل کار شبانه‌روزی ۱۰ روزه همکاران ما، پس از برنامه‌ریزی دیرهنگام سازمان گردشگردی برای برگزاری نمایشگاه بود.

مشعوف افزود: این نمایشگاه با ۱۰۰ غرفه در دو بخش برگزار شده که شامل نمایشگاه گردشگری و نمایشگاه صنایع دستی است. در نمایشگاه گردشگری که ۳۰ استان در آن حضور دارند، آژانس‌های هواپیمایی، هتل‌ها، ایرلاین‌ها و بیمه‌های گردشگری و ناشران نیز شرکت کرده‌اند و در بخش صنایع دستی، تولیدکنندگان بزرگ صنایع دستی از جمله تابلو، فرش و چرم حضور دارند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه که از پنجم مهر آغاز شده تا روز جمعه ۱۲ مهر ادامه دارد، افزود: در کنار نمایشگاه هفته گردشگری، یکسری نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود و از جمله نشست تخصصی طبیعت‌گردان و نشست تخصصی فعالان گردشگری استان تهران نیز برگزار شده است.

مدیر شرکت نمایشگاهی امیتیس، گلایه‌هایی هم دارد که اینگونه بیان می‌کند: ما انتظار داشتیم در برگزاری این نمایشگاه، همکاری بهتری را از سازمان گردشگری و برج میلاد شاهد باشیم اما متاسفانه یکسری قول‌هایی که در مورد برگزاری نمایشگاه از جمله تبلیغات محیطی در شهر تهران داده بودند عملی نشد.

وی ادامه داد: همچنین انتظار داشتیم وقتی از استان‌ها برای شرکت در نمایشگاه دعوت به عمل می‌آید، آن‌ها جاذبه‌های گردشگری خود را در معرض نمایش قرار دهند اما متاسفانه مثل همیشه، ادارات کل گردشگری استان‌ها به جای نمایش جاذبه‌های گردشگری استان که موجب آشنایی مردم با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آن می‌شود، تنها از صنایع دستی استفاده می‌کنند. امیدواریم در نمایشگاه‌های آتی این نقصیه برطرف شود و با توجه به حضور آقای نجفی در راس سازمان گردشگری، نمایشگاه‌های قوی‌تری در حوزه گردشگری برگزار شود.

خانم مشعوف افزود: شرکت امیتیس برگزارکننده ۱۰ نمایشگاه و همایش گردشگری بوده و برگزارکننده تخصصی نمایشگاه‌های گردشگری است. ما در سال ۹۱ تندیس بر‌ترین شرکت نمایشگاهی را در صنعت گردشگری از دست معاون رئیس‌جمهور دریافت کرده‌ایم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تعامل مطلوب با ریاست جدید سازمان، نمایشگاه‌های بعدی بهتر و قوی‌تر برگزار شود تا زمینه‌ساز توسعه صنعت گردشگری در کشور باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز