خبرگزاری کار ایران

نخستین گروه زائران مدینه بعد، امشب عازم سرزمین وحی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۶۸

امشب ۴۶۰ نفر از زائران مدینه بعد حج تمتع سال‌جاری در قالب ۳ کاروان شامل: ۲ کاروان از استان تهران و یک کاروان از استان همدان، از فرودگاه مهرآباد عازم سرزمین وحی خواهند شد.

ایلنا: مدیر کل برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: اولین گروه از زائران مدینه بعد حج سال‌جاری، ساعت ۲۲ امشب تهران را به مقصد فرودگاه جده ترک خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، " حسن سرخوش " مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: نخستین گروه از زائران مدینه بعد حج سال‌جاری، ساعت ۲۲ امشب تهران را به مقصد فرودگاه جده ترک خواهند کرد و پس از احرام در می‌قات جحفه راهی مکه مکرمه خواهند شد.

وی افزود: امشب ۴۶۰ نفر از زائران مدینه بعد حج تمتع سال‌جاری در قالب ۳ کاروان شامل: ۲ کاروان از استان تهران و یک کاروان از استان همدان، از فرودگاه مهرآباد عازم سرزمین وحی خواهند شد.

مدیرکل برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت اعلام کرد: اعزام زائران مدینه بعد حج امسال از اول مهر ماه آغاز و تا هفدهم مهر ماه ادامه خواهد داشت.

سرخوش ادامه داد: نخستین گروه زائران مدینه بعد حج سال‌جاری در بدو ورود به فرودگاه جده، در آیینی نمادین جمعی از مسئولین ستاد مرکزی مکه مکرمه از زائران استقبال خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز