خبرگزاری کار ایران

آیین رونمایی از ضریح سفیر سیدالشهداء ظهر امروز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۴۱

ساخت ضریح جدید حضرت مسلم بن عقیل(ع) با وزن ۱۴ تن و از چوب ساج و قطعات قلمزنی شده نقره و مس از سه سال پیش در شهرهای تهران، اراک، اصفهان آغاز شده و با تلاش ۴۰ نفر از هنرمندان کشورمان در ۲۵ روز نصب گردید.

ایلنا: ضریح جدید مسلم بن عقیل که کار نصب آن جمعه گذشته به پایان رسید مقارن ظهر امروز در کوفه رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، این مراسم با حضور میهمانانی از مقامات ایرانی چون حجج اسلام ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور، صدیقی امام جمعه تهران، مصباحی مقدم نماینده مجلس شورای اسلامی و آقایان سید حسین هاشمی استاندار و رییس ستاد بازسازی استان تهران، منادی نماینده مجلس شورای اسلامی و حسن پلارک رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات و مقامات عراقی ظهر امروز برگزار خواهد شد.

در این آیین که همزمان با ایام ولادت باسعادت امام رضا(ع) در مسجد کوفه برپا می‌شود، علاوه بر شخصیتهای ایرانی و عراقی دست اندرکاران و هنرمندان ساخت ضریح و مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت نیز حضور دارند.

بر اساس این گزارش ساخت ضریح جدید حضرت مسلم بن عقیل(ع) با وزن ۱۴ تن و از چوب ساج و قطعات قلمزنی شده نقره و مس از سه سال پیش در شهرهای تهران، اراک، اصفهان آغاز شده و با تلاش ۴۰ نفر از هنرمندان کشورمان در ۲۵ روز نصب گردید.

شایان ذکر است که بخشهای از این مراسم که هدیه ارزشمند دوستداران ائمه اطهار از استان تهران است ساعت ۱۳ امروز از شبکه دوم سیما در برنامه پابوس به طور زنده پخش خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز