خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با ایلنا:

تحقیق و تفحص از بانک مرکزی ۴ ماه است در نوبت صحن مانده/ شفافیت آرا جلوی بی‌نظمی‌ نمایندگان را می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۹۰۴

نماینده مردم شاهین‌شهر با انتقاد از بی‌نظمی در جلسات مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به شرایط موجود کشور باید بعد نظارتی را بیشتر کرد؛ تحقیق و تفحص از بانک مرکزی ۴ ماه است که در نوبت صحن مانده و انجام نمی‌شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه و رسیدگی به مشکلات در آن‌ها گفت: هر نماینده باید به مدت یک هفته در حوزهای انتخابیه خود حضور داشته باشند و به مشکلات و مسائل آن رسیدگی کند.

نماینده مردم شاهین شهر درباره اینکه در ذهن افکار عمومی این سوال مطرح است که چرا نمایندگان تا این حد به تعطیلات می‌روند آیا این امر در راستای همان حضور در حوزهای انتخابیه است و یا جدا از این بحث است، عنوان کرد: متاسفانه تعداد روزهای تعطیلی مجلس زیاد است و هیأت رئیسه هم این تعطیلات و وقت‌ها  را اولویت‌بندی درست نمی‌کند که همین امر موجب می‌شود مرتب زمان‌ها را از دست بدهیم.

وی با اشاره به طرح‌هایی که چندین ماه است در نوبت صحن مانده‌اند، گفت: ما در مجلس طرح‌های بسیار زیادی داریم به طور مثال  تحقیق و تفحص از  بانک مرکزی با همه اهمیتی که دارد چهار ماه است که در نوبت دستور صحن قرار دارد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد: در شرایطی که کشور دارد باید وقت بیشتری گذاشت و تعداد جلسات را افزایش داد در حالیکه متاسفانه این‌گونه نیست و بیشتر جلسات بدون نظم و انظباط برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: باید بعد نظارتی بر مسائل را مخصوصا در این شرایط اقتصادی که مردم دارند، بیشتر کرد زیرا بسیار می‌تواند تاثیرگذار باشد و جلوی بسیاری از مشکلات را بگیرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی درپاسخ به سوالی مبنی بر این که همیشه در جلسات صحن علنی تعدادی از نمایندگان غایب هستند چگونه می‌توان با این بی‌نظمی‌ها مقابله کرد،‌ گفت: تنها راهی که می‌توان با آن، این بی‌نظمی‌ها را سر و سامان داد شفافیت آرا است که اگر انجام شود شرایط بهتر و مشکلات حل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز