خبرگزاری کار ایران

فولادگر:

در مسئله استیضاح رعایت عدالت و اخلاق اهمیت دارد/ لاریجانی: نیازی نبود در این جلسه اسم افراد برده شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۱۹۰

نماینده مردم اصفهان گف: نباید فضایی ایجاد شود که مردم بر اساس عملکرد اشتباه یک شخص، نسبت به نظام بی اعتماد شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حمیدرضا فولادگر در صحن علنی مجلس در تذکر شفاهی با استناد به مواد ۲۲۳ و ۲۴ آیین نامه داخلی مجلس، گفت: تاکنون ۱۰ دوره از مجلس گذشته و در هر دوره استیضاح وزراء انجام شده است.

وی با بیان اینکه در چنین جلساتی موضوعات موافق و مخالف مطرح می شود و متاسفانه گاهی از مرزهای اخلاق، انصاف و عدالت عبور می‌شود، گفت: بر اساس مسائل آیین نامه ای، شبهات  و مسائل به‌وجود آمده در ابتدای جلسه باید برای مردم  اطلاع رسانی شود. همچنین در مسئله استیضاح، رعایت عدالت و انصاف و اخلاق اهمیت دارد از این رو باید بحث هایی که در مورد نمایندگان یا مدیران دولتی مطرح و تعمیم داده می شود شفاف شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: نباید فضایی ایجاد شود که مردم بر اساس عملکرد اشتباه یک شخص، نسبت به نظام بی اعتماد شوند. بنابراین هرچقدر شفاف سازی صورت بگیرد اعتماد مردم به نظام را زیاد کردهایم.

در ادامه صحبت‌های فولادگر، علی لاریجانی با تایید صحبت‌های این نماینده مجلس،گفت: نیازی نبود در این جلسه اسم افراد برده شود. باید اسناد و مدارک داده شود نه اینکه مبهم و مجهول صحبت شود، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس اسناد را بگیرد و موضوع را رسیدگی کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز