خبرگزاری کار ایران

باهنر:

تحریم‌ها با تلاش دیپلمات‌های سخت‌کوش برداشته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۲۹

اگر چین با یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون نفر در اقتصاد خود موفق است و به جهان کالا صادر می کند، راه اقتصاد خود را پیدا کرده است.

نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌ها با تلاش دیپلمات‌های سخت کوش کشور برداشته می‌شود، اما ما نیاز به برنامه‌ریزی برای پیشرفت بیشتر و عمل به اقتصاد مقاومتی داریم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا باهنر در جمع نمازگزاران سیرجانی اقتصاد مقاومتی را بهترین راه رسیدن به اهداف اقتصادی عنوان کرد و افزود: ما اقتصاد ریاضتی نداریم، اما در اقتصاد مقاومتی باید کار کرد.

وی گفت: اگر چین با یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون نفر در اقتصاد خود موفق است و به جهان کالا صادر می کند، راه اقتصاد خود را پیدا کرده است.

نایب رییس مجلس نهم اعلام کرد: چرا امروز کیف و کفش و کت و شلوار ایرانی که بهتر و ارزان‌تر است از چشم می‌افتد و این مثالی است که باید به کالا و تولیدات خود توجه کنیم.

وی ادامه داد: در حالی ۳۷ سال از استقرار نظام اسلامی را پشت سر می‌گذاریم که این سال‌ها همراه با فراز و نشیب، مجاهدت و تلاش و کوشش بود و با همت جوانان ما و ملت ایران قله های رفیع قدرت، علم، توانمندی، ایمان، اخلاص و مجاهدت را فتح کرده ایم.

وی افزود: هرجا تحریم بوده پیشرفت‌ها سریع تر انجام شده مانند هوا فضا یا هسته‌ای که به توانمندی کامل رسیدیم.

باهنر همچنین به خشکسالی در کشور و استان کرمان اشاره کرد و گفت: ۹۲ درصد آب کشور صرف کشاورزی و هشت درصد صرف آشامیدن و صنعت می شود و اگر مصرف با علم جدید همراه و بهینه شود در بخش کشاورزی ما خشکسالی نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز