خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان انجام شد؛

سقف ۲۴ هزار میلیاردی برای نوسازی روستاهای با جمعیت کمتر ۲۰ هزار نفر

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۶۰۴

نمایندگان در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۶ اسفند) مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۴ کل کشور، با بند(ف) تبصره ۲ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، معادل ارزش ۲ میلیون تن قیر رایگان تا سقف ۲۴ هزار میلیارد ریال را جهت بهسازی و نوسازی راه‌های روستایی و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۰ هزار نفر اختصاص دادند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۶ اسفند) مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۴ کل کشور، با بند(ف) تبصره ۲ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

براساس این بند؛ وزارت نفت موظف است از طریق شرکت دولتی تابعه ذی‌ربط اعتباری را جهت روکش آسفالت، آسفالت راه‌های روستایی فاقد آسفالت و معابر روستاها و بهسازی روستاها و شهرهای با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر به نسبت هشتاد درصد(۸۰%) در اختیار شرکتهای تابعه ذی‌ربط وزارت راه و شهرسازی و بیست درصد(۲۰%) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دهد و در حسابهای فی‌مابین خود و خزانه‌داری کل کشور اعمال و با آن تسویه نماید.

نمایندگان در بررسی بخش درآمدی این بند، اعتبار معادل ارزش ریالی ۲ میلیون تن قیر رایگان تا سقف ۲۴ هزار میلیارد ریال در نظر گرفته بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز