خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در بدو وردو به بندرعباس:

رقم‌های قابل توجهی برای بنیه دفاعی کشور در نظر گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۴۷۹

در شرایط کنونی رقم‌های قابل توجهی برای بنیه دفاعی کشور در نظر گرفته شد تا قابلیت نیروهای دفاعی در این شرایط افزایش یابد و این موضوع ایجاد امنیت پایدار در منطقه را تضمین می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل برای حضور در مانور بزرگ سپاه وارد بندرعباس شد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی دقایقی پیش با استقبال مقامات استانی و لشکری بندرعباس وارد این شهر شد و در خصوص اهداف سفر به بندرعباس گفت: اکنون فصل بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی بوده و مشاهده وضعیت استان می‌تواند در تنظیم بهتر بودجه در مجلس کمک کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین یک برنامه مهم در دستور کار سفر بوده که آن حضور در مانور بزرگ سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در دریای خلیج فارس است.

وی تصریح کرد: در این سفر علاوه بر مشاهده مانور بزرگ سپاه، از نزدیک اقدامات نیروهای مسلح سپاه پاسداران را مشاهده خواهیم کرد.

لاریجانی در ارتباط با اهمیت نیروهای مسلح در اقتدار دریایی کشور گفت: با توجه به شرایطی که در صحنه منطقه‌ای مشاهده می شود، لازم بود که توجه ویژه‌ای به بنیه دفاعی شود.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی رقم‌های قابل توجهی برای بنیه دفاعی کشور در نظر گرفته شد تا قابلیت نیروهای دفاعی در این شرایط افزایش یابد و این موضوع ایجاد امنیت پایدار در منطقه را تضمین می کند.

رئیس مجلس تصریح کرد: در این سفر تلاش می کنیم که این نیازها را بررسی و برای رفع آنها اقدام کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز