خبرگزاری کار ایران

توکلی در تذکر شفاهی:

دولت صادرات محصولات کشاورزی را تسهیل کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۴۵

برای جلوگیری از خسارات بیشتر به کشاورزان باید دستور همکاری گمرک برای تسهیل در صادرات محصولات تولیدی از قبیل پیاز، سیب زمینی، گوجه فرنگی و سایر صیفی جات صورت گیرد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پرورش خواست تا پرداخت مطالبات فرهنگیان را در اولویت قرار دهد.

به گزارش ایلنا، محمدتقی توکلی در نشست علنی امروز(سه‌شنبه ۵ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو، افزود: تسریع در تأمین آب اراضی کشاورزان که حق‌آب آنها در اثر طرح انتقال آب به شهرهای قم و غیره از بین رفته و با توجه به اینکه ۲ سال است این طرح به بهره‌برداری رسیده و هنوز تکلیف کشاورزان مشخص نشده، نیاز است تا به این مهم توجه ویژه ای صورت گیرد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ‌ همچنین از وزیر آموزش و پرورش می خواهم دستور ویژه‌ای برای پرداخت مطالبات فرهنگیان صادر کند همچنین از دکتر روحانی درخواست دارم جهت تسریع در تأمین منابع طرح های پیشنهادی بخش خصوصی از صندوق توسعه ملی با توجه به مصوبات اخیر ایشان به استان لرستان دستورات لازم را صادر کند.

وی خطاب به وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی گفت: برای جلوگیری از خسارات بیشتر به کشاورزان باید دستور همکاری گمرک برای تسهیل در صادرات محصولات تولیدی از قبیل پیاز، سیب زمینی، گوجه فرنگی و سایر صیفی جات صورت گیرد، همچنین پرداخت وجوه ذرت خریداری شده از کشاورزان از طریق بانک های عامل و پیگیری برای پرداخت وجوه چغندر قند خریداری شده از کشاورزان از طرف کارخانجات قند و شکر نیز می تواند به کشاورزان کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز