خبرگزاری کار ایران

آقاجری در تذکر شفاهی:

توافق هسته‌ای یک مرحله‌ای و شفاف باشد / محیط‌ زیست کار سیاسی نکند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۴۹

توافق خوب، توافقی است که حرمت و عزت و منافع ملت ایران را تامین کند و به لغو یک‌جای تمام تحریم‌ها بیانجامد و نه تعلیق

عضو کمیسیون انرژی مجلس خطاب به تیم مذاکره‌کننده‌ هسته‌ای کشورمان تصریح کرد: ملت ولایتمدار ایران مانند مقام معظم رهبری تاکید دارند، توافق باید یک‌مرحله‌ای و کاملا شفاف باشد و هیچگونه توافق، تفاهم یا هر عنوان دیگری که دو مرحله‌ای باشد را نمی‌پذیرند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، حبیب آقاجری در نشست علنی نوبت عصر روز دوشنبه ۴ اسفندماه مجلس٬ در تذکر شفاهی خطاب به تیم مذاکره‌کننده کشورمان گفت: ملت شریف ایران به دنبال توافق خوب هستند و هرگونه توافقی را نمی‌پذیرند.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، حمیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی، افزود: توافق خوب، توافقی است که حرمت و عزت و منافع ملت ایران را تامین کند و به لغو یک‌جای تمام تحریم‌ها بینجامد و نه تعلیق. همچنین لغو تحریم‌ها نباید زمان زیادی طول بکشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: ملت ولایتمدار ایران مانند مقام معظم رهبری تاکید دارند، توافق باید یک‌مرحله‌ای و کاملا شفاف باشد و هیچگونه توافق، تفاهم یا هر عنوان دیگری که دو مرحله‌ای باشد را نمی‌پذیرند.

آقاجری تاکید کرد: توافق خوب باید براساس خطوط تعیین‌شده توسط مقام معظم رهبری باشد.

وی در تذکری به رئیس‌جمهور در رابطه با آلودگی‌های هوای خوزستان و ریزگرد‌ها ادامه داد: مردم ولایتمدار خوزستان به علت آلودگی شدید هوا و ریزگرد‌ها، روزهای سختی را سپری می‌کنند و زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است، از یک‌سو آلودگی‌های ناشی از فعالیت صنایع مختلف و عدم احساس مسئولیت مدیران مربوطه در رعایت مقررات و دستورالعمل‌های زیست‌محیطی و از سوی دیگر شرایط جوی فعلی و ریزگرد‌ها و گردوخاک که هم منشأ داخلی دارد و هم منشأ خارجی، باعثشده سلامت مردم به طور جدی تهدید شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: به علت آلودگی هوا و بروز ریزگرد‌ها، کشاورزی و دامداری در خوزستان در حال از بین رفتن است و فعالیت‌های صنعتی، آموزشی و خدماتی با اشکال جدی روبرو است، لذا از سازمان محیط‌زیست می‌خواهیم به جای کار سیاسی به وظیفه اصلی خود بپردازد.

آقاجری گفت: همچنین از رئیس جمهور و هیات دولت می‌خواهیم به مانند وقوع زلزله و بلایای طبیعی، ستاد بحران تشکیل داده و با تخصیص بودجه کافی اقدامات عاجل و اساسی از قبیل تجدیدنظر در انتقال بی‌رویه آب از سرشاخه‌ها و تخصیص آب کافی برای تالاب‌ها و کاشت نهال و بوته‌های گیاهی سازگار با شرایط محیطی را انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز