خبرگزاری کار ایران

کامران در گفت‌و‌گو با ایلنا:

درگیری‌ در کشورهای همسایه٬ امنیت کشور را مورد تهدید قرار می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۷۰۸

وقتی این همه همسایه داریم که در اکثر آنها درگیری و جنگ وجود دارد مسلم است که از هر روزنه ای به کشورمان هجوم می آورند.

عضو کمیسون امنیت ملی تاکید کرد: امروزه عملکرد وزارت اطلاعات در فضای حیله سرویس‌های جاسوسی، ضد جاسوسی، ضد خرابکاری و ضد براندازی است و دشمن با کار جاسوسی می‌خواهد آرامش را بر هم بریزد که دیدیم توسط سربازان گمنام امام زمان چگونه در کنترل قرار گرفته‌اند.

حسن کامران در گفت‌و‌گو با ایلنا٬ گفت: دشمنان قصد انفجار، کشتار وسعی در خرابکاری داشتند و دشمنان در ‌‌‌نهایت می‌خواستند که براندازی نظام را دنبال کنند.

وی گفت: نیروهای اطلاعاتی ما توانسته‌اند در یک فضای منطقی از همه ابزارهای ممکن استفاده کنند تا مانع پیشروی‌های دشمن شوند. در موضوع دستگیری ریگی هم دیدیم که یک رفتار نرم افزاری وزارت اطلاعات انجام داد و یک رفتار سخت افزاری هم ارتش ما انجام داد که هواپیما را در ایران بر زمین نشاندند.

حسن کامران گفت: از اصفهان، اهواز و بندرعباس برای اسکورت هواپیمای ریگی هواپیما فرستاده شد. بنابراین تامین امنیت دالان هوایی برای نشاندن هواپیمای حامل ریگی کار بسیار بزرگی بود که جسارت خلبان‌های ایرانی را هم نشان می‌داد.

وی با اشاره به اینکه پس از کشورهای روسیه و چین، ایران یکی از کشورهای پر همسایه جهان است گفت: وقتی این همه همسایه داریم که در اکثر آنها درگیری و جنگ وجود دارد مسلم است که از هر روزنه‌ای به کشورمان هجوم می‌آورند و سعی می‌کنند امنیت و آرامش کشورمان را مورد تهدید قرار دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به جمله‌ای از امام خمینی که فرموده بودند یک این مهاجمان مانند دیوانه‌ای هستند که گاهی سنگی به چاهی می‌اندازند گفت: این موضوع، طبیعی است٬ اما دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی کشورمان بیکار ننشته‌اند. از یک سو سعی کرده‌ایم انسداد مرز‌ها را با جدیت دنبال کنیم و این کار را در بودجه هم دیده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه گمان نکنید که انسداد مرز‌ها شامل یک بخش است گفت: انسداد مرز‌ها در بخش نرم افزاری مربوط به وزارت اطلاعات و بخش سخت افزاری مربوط به ارتش است و ما بر همین مبنا عملیات انجام می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز