خبرگزاری کار ایران

هیأت رئیسه اعلام کرد؛

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۵۲۱

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نماینده مردمان ارومیه و تهران به وزیر اقتصاد در مورد عدم رعایت عدالت و اجرای خریداران سهام توسط شرکت‌های کارگزاری تذکر دادند.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیأت رئیسه قرائت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز عصر مجلس(سوم اسفند ماه ۹۳) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

۱) عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان به وزیر اقتصاد ضرورت رسیدگی به وضعیت بیمه توسعه و افراد زیان‌دیده از ورشکستگی آن را متذکر شد.

۲) عباس مقتدایی و حسین سبحانی‌نیا نمایندگان اصفهان و نیشابور به رئیس‌جمهور ضرورت برگزاری منظم و تاثیرگذار شورای عالی فضای مجازی و به وزیر آموزش و پرورش ضرورت توجه هرچه بیشتر به قانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌ها بالاخص در تفیض بعضی امور و ابلاغ ساختار سازمانی مربوطه را متذکر شدند.

۳) امیر خجسته نماینده مردم همدان در تذکری با وزیر صنعت خواستار تعیین تکلیف فروش برخی از محصولات ایران خودرو و جلوگیری از ایجاد بازار سیاه و در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار توجه به عدالت در افزایش سهم سرانه مالیات پرداختی در استان‌ها شد.

۴) سیدمرتضی حسین نماینده مردم قزوین به وزیر آموزش و پرورش در مورد به کارگیری افراد غیرقانونی در مجموعه آموزش و پرورش تذکر داد.

۵) علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در تذکری به وزیر دادگستری خواستار برخورد با افرادی شد که با انتشار اسامی مجعول در پرونده محمدرضا رحیمی به دنبال هتک حرمت نمایندگان مجلس هستند.

۶) نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نماینده مردمان ارومیه و تهران به وزیر اقتصاد در مورد عدم رعایت عدالت و اجرای خریداران سهام توسط شرکت‌های کارگزاری تذکر دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز