خبرگزاری کار ایران

احمدی در تذکر شفاهی:

ریزگرد‌ها دو هفته ایلام را خاموشی کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۸۶

مشکل مربوط به ریزگرد‌ها در جنوب غرب کشور وجود داشت و این مسئله تنها مساله خوزستان نیست و امیدواریم در اختصاص امکانات و اعتبارات، شاهد رفتار دوگانه نباشیم.

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مواجهه ناعادلانه دولت در بحثریزگرد‌ها، گفت: مشکل مربوط به ریزگرد‌ها در جنوب غرب کشور وجود داشت و این مسئله تنها مساله خوزستان نیست لذا امیدواریم در اختصاص امکانات و اعتبارات، شاهد رفتار دوگانه نباشیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علی‌محمد احمدی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دو هفته است که مساله ریزگرد‌ها باعثشده بخش وسیعی از استان ایلام دچار خاموشی شود که در همین راستا با تذکرات و پیگیری‌های متعدد به این نتیجه رسیدیم که متاسفانه وزارت نیرو هیچ اراده‌ای برای حل این معضل ندارد. در حال حاضر مردم با مشکل مواجه‌اند. نانوایی‌ها و پمپ بنزین‌ها خاموش است، بانک‌ها تعطیل شده و مراکز بهداشتی درمانی خدمات تصویری ارائه نمی‌دهند.

وی ادامه داد: بار‌ها این مساله را گفته‌ایم اما وزیر نیرو فقط به گفتاردرمانی اکتفا می‌کنند. درست زمانی که مجلس افزایش تعرفه درآمد برای وزارت نیرو را تصویب می‌کند در محروم‌ترین نقطه مرزی کشور ۷۲ ساعت برق و آب و امکانات رفاهی قطع می‌شود. از رییس مجلس درخواست می‌کنم که به این مشکل رسیدگی کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، در ادامه تذکر خود از پرداخت نشدن قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی انتقاد کرد و افزود: کشاورزان چند ماه است که محصول ذرت خود را تحویل داده‌اند اما برای پرداخت قیمت آن کسی نیست که پاسخگو باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز