خبرگزاری کار ایران

نعمتی در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

حمایت از تصویب قانون تعیین منابع مالی انتخاباتی

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۸۶۷

اینکه رحیمی فساد کرده‌٬ برای ما امری مسلم است و رییس قوه قضاییه هم شفاف مطرح کردند رشوه‌خواری انجام شده لذا وی محکوم است و زندان امری طبیعی بود.

سخنگوی هیات رییسه مجلس تاکید کرد: خواهش ما از قوه قضاییه این است که به خاطر شأن و جایگاه نمایندگان و اینکه نام خیلی از افراد ممکن است در دهان‌ها افتاده باشند و آبرویشان به خطر افتاده باشد٬ هرچه سریع‌تر پرونده آقای رحیمی شفاف‌سازی شود.

بهروز نعمتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ درباره فساد مالی معاون اول احمدی‌نژاد و رسیدگی به این پرونده گفت: اینکه آقای رحیمی فساد کرده‌اند٬ برای ما امری مسلم است و با توجه به بیانات رییس قوه قضاییه که خیلی شفاف و روشن مطرح کردند٬ رشوه‌خواری انجام شده لذا ایشان محکوم هستند و مجازات زندان امری طبیعی است.

نایب رییس فراکسیون رهروان در خصوص بازتاب اخبار رسانه‌های اصولگرا در پرونده رحیمی٬ خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی از ما می‌خواهیم تحت هر عنوانی کار‌ها را برای خود مصادره کنیم و این گاهی بد‌ترین اتفاق ممکن می‌شود. درصورتی که باید بدانیم٬ مهم نظام است که با توجه به سلامتی که دارد و به عنوان نظام مردمسالاری دینی در دنیا مطرح هست٬ هرکسی در هر شان و لباسی که باشد٬ چه اصلاح‌طلب و اصولگرا برخورد قاطع خواهد کرد.

وی افزود: فکر می‌کنم اینکه برخی افراد از جناح‌ها بخواهند دراین‌باره چیزی بگویند٬ اهمیت چندانی ندارد٬ زیرا خود قوه قضاییه به این موضوع اشراف کامل دارد و خواهش ما این است که به خاطر شان و جایگاه نمایندگان٬ و اینکه نام خیلی از افراد ممکن است در دهان‌ها افتاده باشند و آبرویشان به خطر افتاده باشد٬ هرچه سریع‌تر این پرونده شفاف‌سازی شود.

رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس ادامه داد: هرکسی بگوید انتخابات‌ها از پول مردم درست می‌شود٬ اما مهم این است که این پول از کجا می‌آید و پول پاک است یا ناپاک؟ ما توقع داریم قوه قضاییه لیست اسامی کسانی که پول گرفته‌اند را با حوزه‌شان اعلام کند.

نعمتی درباره پیشنهاد تصویب قانونی مبنی بر اینکه تمامی نمایندگان باید منبع پولی که دریافت می‌کنند مشخص شود٬ اظهار داشت: این پیشنهاد بسیار خوب است و اگر دوستان این لایحه را تقدیم مجلس کنند حتما کمک خواهیم کرد تا این اتفاق بیفتد و چنین قانونی تصویب شود تا منبع پولی نمایندگان برای تبلیغات انتخابات مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز