خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

جنگ اطلاعاتی بی‌رحمانه‌ای علیه کشورمان در جریان است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۷۱۹

بدون تردید این ملت بزرگ و این نظام به رهبری مقام معظم رهبری، همانند جنگ تحمیلی در همه این عرصه‌ها موفق خواهد شد و آمریکا را شکست خواهد داد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم آمریکا علیه کشورمان از زمان تسخیر لانه جاسوسی آغاز شد. علیرغم اینکه در این مدت صد‌ها قلم از کالاهای آمریکا و کشورهای اروپایی را تحریم کردند، ولی در حال حاضر در عرصه‌های موشکی، هسته‌ای، نانولوژی و فضایی٬ در کل دنیا منحصر به فرد هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، علاالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی، در یادواره ۱۱۶ شهید نیروی انتظامی شهرستان‌های شمال و شرق استان اصفهان(کاشان، آران و بیدگل، نائین، نطنز، اردستان، خور و بیابانک) در سالن علامه فیض کاشانی دانشگاه کاشان، با اشاره به اینکه جنگ اطلاعاتی، جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی با بی‌رحمی علیه ملت و کشورمان در جریان است، گفت: ما به عنوان نماینده شما در خانه ملت کاملا به مشکلات اقتصادی منوجه هستیم ولی راهکارهایی را برای برون رفت از این بحران در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به اینکه کشورمان در همه عرصه‌ها امروز در اقتدار است، گفت: بدون تردید این ملت بزرگ و این نظام به رهبری مقام معظم رهبری، همانند جنگ تحمیلی در همه این عرصه‌ها موفق خواهد شد و امریکا را شکست خواهد داد.

وی به باتلاقی که آمریکائی‌ها در عراق فرو رفته بودند اشاره کرد و گقت: آمریکا سه بار توسط سفارت سوئیس حافظ مافع خود یادداشت رسمی داد و از ذولت جمهوری اسلامی ایران برای کاهش بحران عراق تقاضای مذاکره کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک، آینده شوروی سابق در انتظار امریکا است، گفت: این قدرت ظالمی که بیرحمانه شاهد و مدافع کودک کشی رژیم صهیونیستی است بزودی از هم پاشیده خواهد شد.

وی حزب الله لبنان را تربیت شده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این حرف ما نیست بلکه حرف خود سید حسن نصرالله در کنفرانس فلسطین است. زمانی که جنگ ۳۳ روزه اتفاق افتاده بود که در پاسخ خبرنگاری که چرا دست مقام معظم رهبری را به عنوان یک عرب بوسیدی در جواب گفت با توجه به تبلیغاتی که صورت گرفته و می‌گویند شیخ حسن نصرالله قهرمان جهان عرب است، می‌خواستم به جهان عرب و همه دنیا اعلام کنم که من شاگرد و مقلد آیت الله خامنه‌ای هستم.

وی، با اشاره بسیج د ه‌ها هزار تروریست از ۸۰ کشور دنیا توسط آمریکا و تربیت، آموزش و تجهیز آن‌ها در قالب نیرو‌های داعش در منطقه گفت: آن‌ها با گسیل داشتن این نیرو‌ها در عراق و سوریه با بی‌رحمانه‌ترین وضع، دست به کشتار انسان‌های بی‌پناه، بی‌دفاع و مظلوم زدند.

به گفته وی، خدا در آیات قرآن اجازه با ذلت زندگی کردن به ملت اسلام و مسلمین را نداده است و بر همین اساس مسلمانان مکلف هستند با عزت زندگی کنند و در مقابل مستکبران و طاغوتیان بایستند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جمایت از عراق در مبارزه با داعش را افتخار جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: چو ن معتقدیم که داعش دست پرورده امریکا و رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به جهان اسلام است.

بروجردی، با تاکید بر اینکه ما خرده فرمایش هیچ نظام و قدرتی را در دنیا قبول نمی‌کنیم، گفت: ما با شجاعت و شهامت در برابر آمریکا ایستاده و به او نه می‌گوییم.

و ی با اشاره به جنگ‌های نیابتی آمریکا در سوریه و اینکه امریکا با بیرون بردن ۱۵۰ هزار نیروی مظامی خود از عراق شکست خورد افزود: از آنجا که بشار خط مقدم مقابله با جبهه صهیو نیست است، آن‌ها می‌خو استند به خیال خام خود در مدت دوالی سه ماه، بشار را زمینگیر کنند که این خیال باطل بود.

به گفته وی، اسرائیل هنوز در کلاس‌های ابتدایی برای دانش آموزان‌اش الفبای از فرات تا نیل را آموز ش می‌دهد و زیاده خواهی آن‌ها با این خیال و اهی توقف ندارد.

بروجردی، ایران را جزو رده اول قدرت موشکی دنیا دانست و گفت: واقعیت این است که تحریم به خاطر مسائل هسته‌ای نیست، بلکه تحریم علیه کشورمان از زمان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران در سال ۵۷ آغاز شد.

وی، سخنان مقام معظم رهبری را در دیدار با مردم غیور تبریز یادآور شد و گفت: حلقه ضعیف اقتدار ما حلقه اقتصادی است که این ضعف می‌تواند با تحقق اقتصاد مقاومتی در تمام عرصه‌ها بر طرف شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه تاریح دوباره تکرار خواهد شد و در آینده نزدیک آینده شوروری سابق در انتظار امریکا است، گفت: این قدرت ظالمی که بیرحمانه شاهد و مدافع کودک کشی رژیم صهیونیستی است بزودی از هم پاشیده خواهد شد.

یادواره ۱۱۶ شهید شهید نیروی انتظامی شهرستان‌های شمال و شرق استان اصفهان(کاشان، آران و بیدگل، نائین، نطنز، اردستان، خور و بیابانک) ظهر امروز، پنج شنبه، سی‌ام بهمن با حضور خانو اده‌های این شهدا، سردار آقاخانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، و سرهنگ حسین‌پور جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان، معاون استاندار و فرماندار کاشان، بعضی از مسئولان کشوری، لشگری و انتظامی کاشان همراه با ویژه برنامه‌های متنوعی در سالن علامه فیض کاشانی دانشگاه کاشان برگزار شد.

تلاوت قرآن، خیر مقدم گویی سرهنگ مهدی پورغلامحسین فرمانده انتظامی کاشان، مداحی ذاکر و شاعر اهل بیت حاج محمد شریفی(کمیل)، سخنان همسر سرگرد شهید صالحی از گلپایگان، تشییع نمادین پیکر مطهر شهدا با احترام نظامی و گلباران آن، تقدیر از خانواده شهدا با دست دکتر علاءالدین بروجردی و برپایی نمایشگاه پوستر شهدا و سخنان آنها با تزئینی از پلاک، چفیه و سربندهای یازهرا(س) و حسین شهید از جمله برنامه‌های پرمحتوای فرهنگی مذهبی این یادواره بود.

قبل از برگزاری این مراسم فرمانده نیروی انتظامی استان اصقهان به اتفاق هیئت همراه با نثار فاتحه و صلوات به منظور تجدید میثاق با آرمان والای شهداء در گلزار شهدای دارالسلام کاشان حضور یافتند

همچنین رونمایی از یادمان۱۱۶ شهید نیروی انتظامی شهرستان‌های کاشان، نائین، آران و بیدگل، نطنز، اردستان و خور و بیابانک با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان، هیئت همراه و خانواده معظم شهدا در میدان کمال‌الملک کاشان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز