خبرگزاری کار ایران

در نشت علنی امروز صورت گرفت؛

مخالفت نمایندگان با تحقیق و تفحص از اتاق مرکزی تعاون

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۸۸۰

نمایندگان در جهت وظیفه نظارتی خود تلاش می‌کنند و به طور حتم تحقیق وتفحص نوعی مچ‌گرفتن نیست بلکه پیشگیری از تخلفات است.

نمایندگان مردم در خانه ملت با طرح تحقیق و تفحص از اتاق مرکزی تعاون مخالفت کردند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز(۱۵ بهمن‌ماه) مجلس٬ با درخواست تحقیق وتفحص با شیوه برگزاری انتخابات اتاق مرکزی تعاون با ۸۷ رای موافق، ۴۹ رای مخالف و ۱۴ رای ممتنع از مجموع ۱۹۸ نماینده حاضر در صحن مخالفت کردند.

نادر قاضی‌پور به عنوان طراح طرح تحقیق و تفحص از شیوه برگزاری انتخابات اتاق مرکزی تعاون، گفت: این طرح به دور از خطوط سیاسی و جناحی است و قطعا نمایندگان در جهت وظیفه نظارتی خود تلاش می‌کنند از طرف دیگر به طور حتم تحقیق وتفحص نوعی مچ گرفتن نیست بلکه پیشگیری از تخلفات است. از این رو در این نوع طرح ها خادمان تشویق و متخلفان مجازات می‌شوند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس آمارها هزینه اتاق تعاون در سال ۹۲ برای ۷ نفر، حدود ۲ میلیارد و هشتصد و هفتاد و پنج میلیون تومان بوده است از طرف دیگر شاهد هستیم که این اتاق در سال ۹۱ حدود یک و نیم میلیارد تومان سود داشته اما در شرایط کنونی با یک و نیم میلیارد تومان به کار خود ادامه می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز