خبرگزاری کار ایران

آقامحمدی در نطق میان‌ دستور خواستار شد:

برخورد با ۳۰۰ فراری مالیاتی با درآمد بالای هزار میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۸۲۴

ریشه‌کن نشدن فساد باعثریشه کن شدن انقلاب خواهد شد و مطمئن باشید ظلم و ستم به جامعه باز می‌گردد.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس تاکید کرد: برخورد عاقلانه با مفسدان اقتصادی و دانه‌درشت‌ها باید انجام شود و ما خواستار این حرکت هستیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ آقامحمدی در نطق میان‌‌دستور خود ضمن گرامیداشت آغاز دهه فجر٬ گفت: ریشه‌کن نشدن فساد باعثریشه کن شدن انقلاب خواهد شد و مطمئن باشید ظلم و ستم به جامعه باز می‌گردد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: اگر تدبیر درستی داشتیم و اگر فساد را سیاسی نمی‌کردیم، اگر سیستم مالیاتی سالم و پاک داشتیم، اگر یارانه ثروتمندان بی‌نیاز را حذف و به بخش تولید و نیازمندان می‌دادیم، اگر تسهیلات بانک‌ها به جای دلالان به تولیدکنندگان واقعی می‌رسید امروز چشم‌مان به فروش چند بشکه نفت نمی‌ماند.

آقامحمدی از وزارت اقتصاد درخواست کرد با ۳۰۰ فراری مالیاتی که درآمد بالای هزار و ۴ هزار میلیارد تومان دارند، برخورد شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: کاهش قیمت ناگهانی نفت به حدود یک‌سوم، برای فشار به ایران و تسلیم شدن به خواسته‌های شیطانی غرب، توسط سازمان‌های جاسوسی برنامه‌ریزی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز