خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش؛

جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۸۵

به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح‌الحاق ‌موادی ‌به قانون تنظیم‌بخشی‌از مقررات مالی دولت در جلسه امروز مجلس مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز(یکشنبه ۱۲ بهمن ماه) رأس ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه به ریاست علی لاریجانی و با حضور بیش از دو سوم نمایندگان آغاز به کار کرد.

گفتنی است محمدحسین فرهنگی دستور کار جلسه علنی امروز را به شرح زیر قرائت کرد:

۱. ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح‌الحاق ‌موادی ‌به قانون تنظیم‌بخشی‌از مقررات مالی دولت

۲. گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح‌‌جامع‌‌حدنگار(کاداستر)

۳. گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از سهام عدالت

۴. گزارش‌ کمیسیون مشترک در مورد طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر

۵. گزارش کمیسیون ویژه در مورد سیاستهای اقتصاد مقاومتی و قوانین متناظر و پیشنهادهایی درخصوص‌نحوه ‌اجرای‌ آنها(دراجرای مواد(۴۴) و(۴۹) أئین‌نامه داخلی مجلس‌شورای‌اسلامی)

۶. ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه‌ اصلاح‌ قانون ‌مالیات‌های‌ مستقیم ‌و اصلاحات‌ بعدی آن(یک‌‌فوریت‌ ‌این‌ لایحه ‌‌در جلسه علنی مورخ ۳/۸ / ۱۳۹۱ به تصویب رسید)

۷. گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد طرح اصلاح قانون تعاونی نمودن تولید و یکپارچه شدن اراضی در حوزه عمل شرکتهای‌تعاونی‌روستایی(اعاده ‌شده ‌از مجمع تشخیص مصلحت نظام)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز