خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی به ایلنا خبر داد:

ظریف برای توضیح دو رفتار دیپلماتیک خود به کمیسیون امنیت ملی می‌آید

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۲۵

نمایندگان از وزیر امورخارجه درباره ۲ رفتار دیپلماتیک ظریف مبنی بر قدم زدن با جان کری و حضور وی در فرانسه سوال خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: نمایندگان از وزیر امورخارجه درباره ۲ رفتار دیپلماتیک ظریف مبنی بر قدم زدن با جان کری و حضور وی در فرانسه سوال خواهند کرد.

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، از حضور وزیر امورخارجه و وزیر کشور این هفته در کمیسیون امنیت ملی خبر داد.

نماینده مردم ورامین گفت: فردا وزیر امور خارجه و مسوولان امنیتی کشورمان جهت بررسی اظهارات نایب رییس مجلس آلمان در سفری که به ایران داشت که حرف‌های وی تداعی نوعی دخالت در امور ایران را می‌رساند در کمیسیون امنیت ملی حاضر خواهند شد.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه هفته جاری نیز وزیر کشور برای پاسخ به سوالات حسین طلا و فتح‌الله حسینی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌آید.

حسینی همچنین خاطرنشان کرد: آقای ظریف همزمان با حضور وزیر کشور مجددا روز سه‌شنبه به کمیسیون امنیت خواهد آمد تا به سوال ۲۵ نماینده پاسخ دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی یادآور شد: از میان این تعداد سوالات، سوال ۲۱ نماینده از وزیر امور خارجه درباره ۲ رفتار دیپلماتیک ظریف مبنی بر قدم زدنش با جان کرد و حضور وی در فرانسه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز