خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در تشریح سفر دو روزه‌ خود مطرح کرد:

بررسی وضعیت اقتصادی همدان برای همسان‌سازی با شرایط ملی

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۶۷۱

در قالب این سفر دو روزه از نزدیک سرکشی به برخی از شهرستان‌ها خواهیم داشت تا از وضعیت توسعه و آبادانی آنها مطلع شویم و با اقشار مختلف دیدار داشته باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ‌نیت اصلی از سفر به همدان عرض خیر مقدم به مردم شریف استان است و طبعا فرصتی است با مدیران اجرایی استان جلسه‌ای داشته باشیم و با توجه به شرایط کشور وضعیت اقتصادی این استان را بررسی و نیازهایی که وجود دارد را شناسایی کنیم.

به گزارش ایلنا٬ به نقل از خانه ملت٬ علی لاریجانی صبح امروز(۸ بهمن‌ماه) با استقبال محمدناصر نیکبخت استاندار همدان و جمعی از مدیران و اعضای شورای اداری این استان وارد همدان شد و در ابتدای ورود به همدان به مقام شامخ شهدای این استان ادای احترام کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های سفر دو روزه‌اش به همدان گفت: نیت اصلی از این سفر عرض خیر مقدم به مردم شریف همدان است و طبعا فرصتی است که با مدیران اجرایی استان جلسه‌ای داشته باشیم و با توجه به شرایط کشور وضعیت اقتصادی این استان را بررسی و نیازهایی که وجود دارد را شناسایی کنیم و ببینیم چگونه می‌توان این شرایط را با شرایط ملی همساز کرد.

وی با بیان اینکه ارزیابی وضعیت استان ما را در اخذ تصمیمات دقیق‌تر کمک می‌کند افزود: در قالب این سفر دو روزه از نزدیک سرکشی به برخی از شهرستان‌ها خواهیم داشت تا از وضعیت توسعه و آبادانی آن‌ها مطلع شویم و قطعا این سفر فرصتی است تا با اقشار مختلف این استان دیدار داشته باشیم.

گفتنی است حضور در شورای اداری استان همدان، نشست با فعالان اقتصادی این استان، حضور در شورای اداری شهرستان رزن، شرکت در مراسم یادواره شهدای کبودرآهنگ، نشست با نخبگان و فعالان اقتصادی شهرستان بهار، حضور در کنگره سراسری شهدای دانشجوی طلاب و یادواره شهدای لاله جین از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس مجلس شورای اسلامی به استان همدان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز