خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در دیدار با هیأت پارلمانی لبنان:

حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کشور سوریه محکوم است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۷۷۱

انتظار این است که کشورهای اسلامی با قدرت بیشتر و به صورت هماهنگ‌تر در مسائل بین‌المللی عمل کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم ضرورت ارتقاء موضوع وحدت بین کشورهای اسلامی گفت: انتظار این است که کشورهای اسلامی با قدرت بیشتر و به صورت هماهنگ تر در مسائل بین المللی عمل کنند.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی که برای شرکت در دهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌ اسلامی به ترکیه سفر کرده است، امروز(چهارشنبه یکم بهمن ماه) با هیأت پارلمانی لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار لاریجانی بر موضوع وحدت بین تمامی مسلمانان تأکید کرد و گفت: انتظار این است که کشورهای اسلامی با قدرت بیشتر و به صورت هماهنگ‌تر در مسائل بین‌المللی عمل کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کشور سوریه محکوم است بنابراین مسلمانان باید با انسجام و وحدت اینگونه اقدامات تروریستی را به شدت محکوم کنند.

رئیس هیأت پارلمانی لبنان نیز در ادامه این دیدار ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با لاریجانی گفت: از سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم دهمین اجلاس کشورهای اسلامی استفاده کردیم و نمایندگان لبنان نیز بر ضرورت اتحاد بین کشورهای اسلامی در مبارزه با تروریسم تأکید دارند.

وی افزود: تروریسم و صهیونیسم دو روی یک سکه است بنابراین باید تمامی مسلمانان هوشیار باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز