خبرگزاری کار ایران

عزیزی فارسانی در تذکر شفاهی:

احتمال ریزش برخی مدارس بر سر دانش‌آموزان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۴۰۶

از مردم روستاهایی که فاقد برق هستند خجالت می‌کشم، حدود ۳ سال است که قول داده‌اند برای این روستاها باطری خورشیدی تهیه شود اما هنوز انجام نشده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به تورم ۳ سال اخیر و فشار طاقت‌فرسا بر بازنشستگان اشاره کرد و گفت: از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درخواست می‌کنیم حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران متناسب با واقعیت جامعه و تورم کنونی تعیین و پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ حمیدرضا عزیزی فارسانی در نشست علنی یکشنبه ۲۱ دی‌ماه در تذکری شفاهی خطاب به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: با توجه به گرانی ها و مخارج بالای زندگی و فشار طاقت فرسا بر بازنشستگان و همچنین تورم وحشتناک ۳ سال اخیر انتظار می‌رود حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران متناسب با واقعیت جامعه و تورم کنونی پرداخت شود.

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس در ادامه تذکر خود همچنین خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: استان‌های همجوار ما در مورد آب تذکر می‌دهند باید بگویم مسئولان استان های اصفهان، خوزستان و یزد که آب خود را از چهارمحال و بختیاری تامین می‌کنید سهم استان ما در آبخیزداری ۱۴۸ میلیون تومان بوده بنابراین سهم آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری را حداقل ۲۰ برابر افزایش دهید تا بحران آب در این استان‌ها تشدید نشود.

وی همچنین خطاب به وزیر نیرو گفت: از مردم روستاهایی که فاقد برق هستند خجالت می‌کشم، حدود ۳ سال است که قول داده‌اند برای این روستاها باطری خورشیدی تهیه شود اما هنوز انجام نشده است.

عزیزی فارسانی در پایان خطاب به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد و گفت: ۲۰ مدرسه در مناطق روستایی و شهری اردل، فارسان و کوهرنگ وجود دارد که احتمال ریزش آنها بر سر دانش‌آموزان وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز