خبرگزاری کار ایران

عابد فتاحی در جمع خبرنگاران:

نمایندگان زیاد شده بودند٬ از دستم کاری بر نمی‌آمد / دست مطهری کمی آسیب دید

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۳۲۷

این درست نیست که باب شود هر کسی صحبت می‌کند چند نفر بروند و به او اجازه این کار را ندهند.

یک نماینده مجلس تاکید کرد: امروز، روز تاریخی در بیان نطق‌ها بود هر چند طرف مقابل احساساتی شد، من معتقدم که جایگاه و تریبون مجلس هیچ‌گاه نباید شکسته شود. اگر این کار ادامه پیدا کند به نفع جامعه و آزادی بیان نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عابد فتاحی در حاشیه صحن علنی مجلس در جمع خبرنگاران درباره حواشی نطق امروز مطهری گفت: ما معتقدیم که هر کسی حق دارد نطق خود را ایراد کند و بعد از ابراز نطق هر کسی اعتراضی دارد، انجام دهد.

وی گفت: این درست نیست که باب شود هر کسی صحبت می‌کند چند نفر بروند و به او اجازه این کار را ندهند.

وی تصریح کرد: به نظر من خاموش کردن تریبون مجلس در جایگاه و شان مجلس نیست. هر چند طرف مقابل هم مسئولیت‌هایی دارد، همانطور که به او احترام گذاشته می‌شود او هم باید جایگاه مجلس را حفظ و به آن احترام بگذارد.

این نماینده مجلس افزود: امروز، روز تاریخی در بیان نطق‌ها بود هر چند طرف مقابل احساساتی شد، من معتقدم که جایگاه و تریبون مجلس هیچ‌گاه نباید شکسته شود. اگر این کار ادامه پیدا کند به نفع جامعه و آزادی بیان نیست.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آقای نقوی حسینی ابراز کردند که این موضوع عادی است، گفت: اگر این موضوع در صحن علنی مجلس امروز عادی بود پس جلسات روزهای دیگر غیر عادی است درحالیکه به نظر من امروز غیرعادی‌ترین جلسه علنی مجلس بود.

عابد فتاحی همچنین به خبرنگار ایلنا از این خبر داد که پس از اعلام تنفس توسط ابوترابی٬ موجی که توسط نمایندگان به سمت مطهری هجوم آورد که در این میان دست علی مطهری کمی جراحت برداشته است.

این نماینده در پایان گفت: از دست من کاری بر نمی‌آمد چون نمایندگان زیاد شده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز