خبرگزاری کار ایران

حقیقت پوردر نطق میان دستور:

آمریکا با همکاری ام الفساد منطقه به دنبال بی خاصیت کردن اپک است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۳۰۰

منحرفان و کج اندیشان بدانند همواره این قدرت لایزال الهی در بازوان مردم قهرمان ایران تحت امر ولایت قرار دارد و هر کج راهه ای را مهار و خنثی خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آمریکا با همکاری ام الفساد منطقه یعنی عربستان با بی خاصیت کردن اپک و کاهش قیمت نفت در تلاش هستند تا اقتصاد جمهوری اسلامی را تضعیف کنند و به این امید هستند تادر مذاکرات نهایی با ایران ضعیف شده روبه رو باشند.

به گزارش ایلنا، منصور حقیقت پور امروز در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با تبریک هفته وحدت گفت: درود خدا بر روح بلند رهبر انقلاب که سالروز ولادت رسول اکرم(ص) را که منشأ اختلاف زمانی فی ما بین شیعه و سنی بود را به فرصتی جهت ایجاد وحدت مسلمانان تبدیل کرد، موضوعی که امروز به شدت به آن نیازمندیم و تمامی جریانات اسلامی باید جهت تولید وحدت حداکثری اقدام نمایند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ملت های مسلمان باید با وحدت، استکبار و ارتجاع را که به فکر تفرقه اندازی میان مسلمانان است را شکست دهند، افزود: درود خدا به رهبر کبیر انقلاب اسلامی که راه امام امت را ادامه داد و در ۹ دی ۱۳۸۸ با رهبری امت بصیر ایران اسلامی بزرگترین قدرت نرم جهان را تولید و فتنه خواص بی بصیرت و یاوران بیرونی آنها را خنثی کرد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: منحرفان و کج اندیشان بدانند همواره این قدرت لایزال الهی در بازوان مردم قهرمان ایران تحت امر ولایت قرار دارد و هر کج راهه ای را مهار و خنثی خواهد کرد.

حقیقت پور با بیان اینکه امروز اوضاع سیاسی منطقه و حوزه بین الملل در شرایط حساسی قرار گرفته، ادامه داد: فرار آمریکا از توافق نهایی هسته ای و تأثیرپذیری این ابرقدرت پوشالی از مثلثرذالت یعنی صهیونیسم ارتجاع و نفاق باعثشد در آخرین روزهای مذاکرات هسته ای تعیین تکلیف توافق نهایی به تیرماه سال ۹۴ موکول شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: آمریکا با همکاری ام الفساد منطقه یعنی عربستان با بی خاصیت کردن اپک و کاهش قیمت نفت در تلاش هستند تا اقتصاد جمهوری اسلامی را تضعیف نمایند به امید آنکه در مذاکرات نهایی با ایران تضعیف شده مذاکره کنند.
وی تأکید کرد: در همین راستا لازم است ۱ دولت با سازماندهی هر چه سریعتر اقتصاد مقاومتی و انقطاع حداکثری بودجه کشور از درآمدهای نفتی زمینه ایستادگی اقتصاد کشور را فراهم نموده و گام بلندی در تحقق اقتصاد مقاومتی بردارد. ۲ تیم مذاکره کننده هسته ای که بزرگترین سرمایه آنان وثوق رهبری و حمایت مردم عزیز می باشد باید با صلابت انقلابی در مذاکرات هسته ای حاضر شده و حسرت هرگونه مذاکره از منظر ضعف را در دل آمریکا بگذارد. ۳ تمام جریانات سیاسی کشور در این شرایط حساس برای عبور از پیچ حساس تاریخی تحت زعامت رهبر عظیم الشأن انقلاب تعامل و وحدت حداکثری را در دستور کار خود قرار دهد و با توسعه وحدت موجبات عبور عزتمندانه ایران در این مقطع کنونی را فراهم کند.

حقیقت پور گفت: در خصوص اوضاع منطقه لازم است اولا با پیاده کردن آیین نامه دیپلماسی جهادی که با موفقیت باعثنجات سوریه و عراق از چنگ ایادی جنایتکار و نادان غرب و ارتجاع گردید بتوانیم سایر ملل تحت ظلم جهان اسلام را یاری کنیم.

وی تصریح کرد: این مهم مرهون درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و مالکان اشتر ایشان همچون سرلشکر قاسم سلیمانی است همچنین توطئه همه جانبه رژیم مفلوک حجاز در ابعاد سیاسی، امنیتی و اقتصادی بر علیه نظام مقدس ایران در حال اجرا است که آخرین حلقه اقدامات آنان حضور نامشروع وزیر خارجه عربستان در محل مذاکرات هسته ای و تنزل شدید قیمت نفت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جا دارد سردمداران بی منطق و غیر دموکراتیک این حکومت بدانند همچنان که توطئه آنها در سوریه و عراق پاسخ نداد و پروژه ایران هراسی آنان نیز با لطف خدا خنثی شد به لطف خدا شاهد آزادسازی مردم یمن از سلطه ننگین آنان بودیم و انشاءالله در آینده نزدیکی شاهد آزادی مردم شریف بحرین نیز از یوق جهنمی آنها خواهیم بود.

حقیقت پور ادامه داد: بدانید آمریکا از منطقه رفتنی است و ما می مانیم و شما به فکر آن روزگاران باشید و تمام پل ها را پشت سر خودتان تخریب نکنید، فرصت را مغتنم شمرده و به دولت حاکم بحرین می گویم از عاقبت صدام حسین، حسنی مبارک، زین العابدین ابن علی و سایر دیکتاتورهای منطقه عبرت بگیرید و از ظلم مضاعفی که بر مردم بحرین خصوصا شیعیان جاری داشته اید دست برداشته و اجازه تعیین سرنوشت را به مردم بسپارید و تابع اراده مردم باشید.

وی گفت: اوضاع را در بحرین چنان آشفته کرده اید که حتی سازمان ملل تابع آمریکا نیز اقدام شما را تأیید نمی کند و حقانیت را به مردم می دهد اگر با دستگیری و تبعید علما می شد انقلاب مردم را مهار کرد قطعا شاه ایران که از شما قوی تر بود می توانست انقلاب اسلامی ایران را مهار کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم مجموعه دولت را خطاب قرارداد و گفت: انتظار می رود اقدامات اساسی اقتصادی خود را به منظور خروج از بحران اقتصادی و رکود عملیاتی کنیم همچنین کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها را مدنظر قرار داده و رعایت وضعیت معاش و زندگی آبرومندانه مردم را مدنظر قرار دهید و در این مقطع به جای افزایش قیمت نان شایسته بود یارانه دهک های بهره مند را قطع می کردیم.

حقیقت پور ادامه داد: مبارزه مداوم و سیستمی بر علیه فساد اداری تضمین کننده طهارت و پاکی نظام اسلامی است که ظاهرا در این رابطه عملکرد مسئولین قابل قبول نیست.

وی تأکید کرد: حمایت از تولیدکنندگان خصوصا تولیدات بخش کشاورزی که محور اصلی استقلال کشور را فراهم می کند ضروری است اما در این رابطه شاهد خسارت کشاورزان سیب زمینی کار اردبیل می باشیم که همه ساله به دلیل عدم تضمین بازار و عدم اصلاح قیمت ها شاهد خسارت آنان بوده ایم و عملکرد وزارت جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در این خصوص قابل قبول نیست جا دارد دولت با پرداخت یارانه تولید به سیب زمینی کاران خسارت وارده به آنان را جبران کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز