خبرگزاری کار ایران

لارگانی خطاب به وزیر صنعت:

چرا کالاهای لوکس وارد می‌کنید؟

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۵۰۸

بهتر است تقصیر را به گردن دیگران نیندازیم طرح شبنم و ایران کد را یک شبه تعطیل کردیم. آنها از واردات کالاهای بی‌کیفیت چینی جلوگیری می‌کردند. شما برای جبران هزینه‌ها و افزایش درآمدهای خود تعرفه کالاهای لوکس را افزایش و اجازه واردات دادید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: چرا برای جبران هزینه‌ها و افزایش درآمدهای خود تعرفه کالاهای لوکس را افزایش و به آنها اجازه واردات دادید در حالی که رئیس جمهور در زمان انتخابات به این موضوع ایراد می‌گرفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، ناصر موسوی‌لارگانی در جریان سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سوال اول من از آقای نعمت زاده این است که چطور ادعا کردند که هیچ شرکتی در بورس شکر خریداری نکرده است در حالی که این موضوع واقعیت ندارد.

وی ادامه داد: چطور می‌شود وزیر این موضوع را اعلام کند اما در همان زمان کارخانه‌ای مانند کارخانه قند کامیاب از طرف نمایندگان درخواست خرید شکر دارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه سهمیه‌ای که دولت برای ذخیره مواقع ضروری در نظر گرفته است نباید ۲۰۰ تومان کمتر از قیمت مصوب شده فروش برود و باعثشود در این بین عده‌ای سرمایه‌دارتر و عده‌ای هم به نان شب محتاج شوند، اظهار داشت: آقای نعمت‌زاده زمانی که به عنوان صنعت، معدن و تجارت انتخاب شدند همه از ایشان به عنوان پدر صنعت یاد می‌کردند اما اکنون که نگاه می‌کینم هیچ تحولی در این عرصه رخ نداده است به ویژه واردات بی‌رویه کالا از سوی ایشان که با موضوع اقتصاد مقاومتی تناقض دارد.

موسوی لارگانی افزود: بیت‌المال را به تاراج بردند و اعلام می‌کنند که به دلیل نبود مشتری محصولات را زیر قیمت بورس عرضه کرده‌اند اما چه تعداد کارخانه قند که به دلیل کمبود شکر تعطیل شد.

وی درباره کالاهای استراتژیک و واردات گندم تصریح کرد: در زمان هدفمندی یارانه‌ها میزان ذخیره‌سازی اعلام شد اما سوالی که اکنون پیش می‌آید این است که چرا با بروز بحران مسائل مهم به دست فراموشی سپرده می‌شود.

نماینده مردم فلاورجان خاطرنشان کرد: بهتر است تقصیر را به گردن دیگران نیندازیم طرح شبنم و ایران کد را یک شبه تعطیل کردیم. آنها از واردات کالاهای بی‌کیفیت چینی جلوگیری می‌کردند. شما برای جبران هزینه‌ها و افزایش درآمدهای خود تعرفه کالاهای لوکس را افزایش و اجازه واردات دادید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز