خبرگزاری کار ایران

لاریجانی پیش از ترک تهران به مقصد اسلام آباد:

ایران و پاکستان تفاهم نامه پارلمانی امضا می کنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۲۶

در این سفر موضوع روابط پارلمانی، گروه‌های دوستی، همکاری‌های پارلمانی دو کشور در مجامع بین المللی، توسعه اقتصادی میان دو کشور، رایزنی در خصوص مسائل منطقه‌ای، موضوع تروریسم و مواد مخدر از جمله مهمترین مباحثمورد بحثبا همتای پاکستانی‌اش خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ترک تهران به مقصد اسلام آباد گفت: در سفر دو روزه به پاکستان تفاهم نامه پارلمانی میان دو کشور به امضا می‌رسد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز(۱۳ آذر) پیش از ترک تهران در فرودگاه مهرآباد و در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های سفر خود به پاکستان گفت: این سفر دو روزه بود و کشور پاکستان به عنوان کشور دوست و همسایه ایران از منظر مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی قرابت‌های زیادی به کشور ایران دارد.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: در این سفر موضوع روابط پارلمانی، گروه‌های دوستی، همکاری‌های پارلمانی دو کشور در مجامع بین المللی، توسعه اقتصادی میان دو کشور، رایزنی در خصوص مسائل منطقه‌ای، موضوع تروریسم و مواد مخدر از جمله مهمترین مباحثمورد بحثبا همتای پاکستانی‌اش خواهد بود.

در این سفر تفاهم نامه‌ای میان پارلمان‌های ایران وپاکستان در زمینه بالا بردن سطح روابط پارلمانی، فعالیت‌های منطقه‌ای، توسعه روابط اقتصادی و بهبود روابط امنیتی میان دو کشور به امضا خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز