خبرگزاری کار ایران

حسینی‌‌صدر در نطق میان‌ دستور؛

دستورات رییس‌‌جمهور در پایین‌دست وتو می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۳۲۰

من با پشتیبانی روحانیت، خانواده شهدا، امام جمعه‌های خوی و چایپاره برای کمک به مردم به مجلس آمده‌ام، ولی متأسفانه در کشور ما عدالت وجود ندارد و دستورات رئیس‌ جمهور در پائین دست وتو می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس تاکید کرد: من با پشتیبانی روحانیت، خانواده شهدا، امام جمعه‌های خوی و چایپاره برای کمک به مردم به مجلس آمده‌ام، ولی متأسفانه در کشور ما عدالت وجود ندارد و دستورات رییس‌ جمهور در پایین دست وتو می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ مؤید حسینی‌صدر در صحن علنی مجلس با بیان اینکه مدرس مردی نترس، آزادیخواه، ملی، ضداستکبار، ضد انگلیس و معتقد به نقش قانون اساسی بود٬ گفت: مدرس با صفات وی‍ژه ای که داشت باعثشد امروز نامش به نام مجلس نامگذاری شود.

نماینده خوی با خطاب قراردادن رئیس دولت ادامه داد: حق مردم را باید داد، مردم به شعارهای دولت دل بستند و نباید ناامید شوند ما بیشتر از حق خودمان نمی‌خواهیم. نمی‌خواهیم برای ما پروژه جدید اجرا کنید، در دولتی که با شعار اعتدال و راستگویی سر کار آمده، چرا باید ورزشگاهی که ۷۰ درصد پیشرفت دارد، متوقف شد.

صدر افزود: ‌ حدود ۷۰ درصد مردم به آقای روحانی رای داده‌اند. اینجا زادگاه پهلوانان و اسطوره‌های بزرگ و شهداست، ولی باز محرومیت در آن وجود دارد.

روستاها با کمبود آب کشاورزی و آب شرب مواجه‌ هستند و آب از کشور خارج می‌شود، ‌ آیا باید منتظر بود تا بحرانی بدتر از بحران دریاچه ارومیه شکل بگیرد.

وی اظهارداشت: عدم تکمیل شبکه گازرسانی سبب به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم شده است و در ۶ ماه اول سال در جاده‌های خوی ۳۰ نفر کشته شده‌اند، چه کسی باید جواب این خانواده‌های داغدار را بدهد، نگذارید بگویم تنگ‌نظری چه کسانی سبب شد این مشکلات به وجود آید.

حسینی‌صدر اضافه کرد: به دلیل کوتاه‌فکری، تنگ‌نظری و یا ضعف مدیریت، ظرفیت‌های مردمی در خوی و چایپاره در حال سوختن است.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه تا زمانی که جان دارم از حقوق مردم دفاع خواهم کرد، ما سرسپرده شهدا هستیم و به هیچ مقامی باج نخواهیم داد٬ تصریح کرد: من با پشتیبانی روحانیت، خانواده شهدا، امام جمعه‌های خوی و چایپاره برای کمک به مردم به مجلس آمده‌ام، ولی متأسفانه در کشور ما عدالت وجود ندارد و دستورات رییس‌ جمهور در پایین دست وتو می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز