خبرگزاری کار ایران

در جریان سفر به استان یزد؛

رئیس مجلس واحدهای گازی نیروگاه سیکل ترکیبی چادر ملو را افتتاح کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۱۹۱

نیروگاه سیکل ترکیبی چادرملو با تکیه بر منابع داخلی افتتاح شده که قابل تقدیر است و این نحوه اجرا پروژه و استفاده از قطعات ساخت داخل باید به عنوان الگو برای تمام واحدهای صنعتی باشد.

واحدهای گازی نیروگاه سیکل ترکیبی چادرملو با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی بعدازظهر امروز در دومین روز سفر به استان یزد واحدهای گازی نیروگاه سیکل ترکیبی چادرملو را افتتاح و پس از افتتاح این واحد از پیگیری نماینده اردکان برای جذب سرمایه و حمایت از پروژه‌ها تقدیر کرد وگفت: فعالیت‌های بخش خصوصی و ساخت این نیروگاه‌ با حضور بخش خصوصی می‌تواند نمونه‌ای برای سایر واحدهای صنعتی باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت به برون سپاری بپردازد، افزود: نیروگاه سیکل ترکیبی چادرملو با تکیه بر منابع داخلی افتتاح شده که قابل تقدیر است و این نحوه اجرا پروژه و استفاده از قطعات ساخت داخل باید به عنوان الگو برای تمام واحدهای صنعتی باشد.

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان و محمدصالح جوکار رئیس مجلس را در این افتتاح همراهی می‌کردند.

گفتنی است افتتاح واحدهای گازی نیروگاه سیکل ترکیبی چادر ملو با تلاش شبانه‌روزی گروه مپنا و طی ۱۴ ماه به بهره‌برداری رسیده است. براساس این گزارش این نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی در حال حاضر ۳۴ درصد راندمان دارد و با بهره‌برداری از واحد بخار به ۵۶ درصد خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز