خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون رهروان ولایت در گفت‌و گو با ایلنا:

از شدت پیامک‌های تخریبی علیه فرهادی کاسته شده‌است

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۸۸۵

از ابتدای معرفی فرهادی به مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر پیشنهادی تعدادی پیامک تخریبی علیه ایشان به تلفن همراه برخی نمایندگان مجلس ارسال شد که البته از شدت و قوت این پیامک‌ها رفته رفته و با کنترل فضای عمومی مجلس کاسته شد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت به انتشار پیامک‌های تخریبی علیه فرهادی اشاره کرده و افزود: متاسفانه از ابتدای معرفی آقای فرهادی به مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر پیشنهادی تعدادی پیامک تخریبی علیه ایشان به تلفن همراه برخی نمایندگان مجلس ارسال شد که البته از شدت و قوت این پیامک‌ها رفته رفته و با کنترل فضای عمومی مجلس کاسته شد.

ابراهیم نکو در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره فضای عمومی مجلس در قبال جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی وزارتخانه علوم، گفت: فضای عمومی مجلس در مقایسه با جلسات رای اعتماد آقایان دانش آشتیانی و نیلی احمدآبادی بهتر است و نمایندگان جلسات متعددی را برای بررسی صلاحیت ایشان در دستور کار دارند.

نماینده رباط کریم در مجلس شواری اسلامی در ادامه ضمن تاکید بر احتمال موفقیت فرهادی در اخذ رای اعتماد از نمایندگان به انتشار پیامک‌های تخریبی علیه فرهادی اشاره کرده و افزود: متاسفانه از ابتدای معرفی آقای فرهادی به مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر پیشنهادی تعدادی پیامک تخریبی علیه ایشان به تلفن همراه برخی نمایندگان مجلس ارسال شد که البته از شدت و قوت این پیامک‌ها رفته رفته و با کنترل فضای عمومی مجلس کاسته شد.

به گفته‌ او چنین پیامک‌هایی نیز برای وزرای پیشنهادی پیشین هم اتفاق افتاد که در نتیجه آرای نهایی نمایندگان بی تاثیر نبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز