خبرگزاری کار ایران

احمدی در دیدار با معاون کمیته روابط خارجی مجلس چک خبر داد؛

آمادگی مجلس برای حمایت از توسعه مناسبات ایران و چک

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۲۳

رییس گروه دوستی - پارلمانی ایران و چک در دیدار با معاون کمیته روابط خارجی مجلس جمهوری چک با بیان اینکه سابقه روابط دو کشور دیرینه و دارای ظرفیت‌های بیشتر جهت همکاری‌های مختلف می‌باشد، از آمادگی مجلس ایران برای حمایت از توسعه مناسبات ایران و چک خبر داد

رییس گروه دوستی - پارلمانی ایران و چک در دیدار با معاون کمیته روابط خارجی مجلس جمهوری چک با بیان اینکه سابقه روابط دو کشور دیرینه و دارای ظرفیت‌های بیشتر جهت همکاری‌های مختلف می‌باشد، از آمادگی مجلس ایران برای حمایت از توسعه مناسبات ایران و چک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا وحید احمدی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و چک در دیدار با پاول شرامیک معاون کمیته روابط خارجی مجلس جمهوری چک با اشاره به روند رو به رشد مناسبات دو کشور بر لزوم توسعه هر چه بیشتر روابط فیمابین در تمامی زمینه‌ها به ویژه فرهنگی و اقتصادی تاکید کرد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین درمجلس شورای اسلامی، همچنین افزود: سابقه روابط دو کشور دیرینه و دارای ظرفیت‌های بیشتر جهت همکاری‌های مختلف می‌باشد.

رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از آمادگی مجلس به ویژه گروه دوستی پارلمانی ایران و چک برای حمایت از توسعه مناسبات دو کشور خبر داد.

احمدی با تاکید بر مفید بودن ملاقات‌های صورت گرفته با طرف مقابل نسبت به عملیاتی شدن مباحثمطروحه ابراز امیدواری کرد.

وی پدیده تروریسم را اتفاقی شوم برای منطقه و جهان دانست و بر صادق بودن جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با این پدیده تاکید کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، افزود: از نظر ایران، تروریست، تروریست است و تقسیم‌بندی تروریست به خوب و بد صحیح نمی‌باشد.

پاول شرامیک معاون کمیته روابط خارجی مجلس جمهوری چک نیز سفر هیات ایرانی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و نسبت به گسترش سطح مراودات همه‌جانبه ابراز علاقه نمود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک زمینه رشد ارتباطات و رفت و آمدهای هیات‌های اقتصادی فراهم شود.

معاون کمیته روابط خارجی مجلس جمهوری چک سوابق همکاری‌های فیمابین دو کشور را دیرینه و برخوردار از ظرفیت‌های بیشتر جهت ارتقای این نوع همکاری‌ها دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز