خبرگزاری کار ایران

کیائی‌نژاد در نطق میان دستور:

هر چه توان دارند علیه قانون امر به معروف به کار گرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۶۴۳

از ریاست جمهوری نیز رسیدگی به معضل اشتغال جوانان و رسیدگی به وضعیت نابسامان عفاف و حجاب در کشور را خواستاریم.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس گفت: حالا که با گذشت ۳۵ سال از انقلاب شکوه‌مند اسلامی که چنی قانونی در مورد امر به معروف و نهی از منکر در مجلس مطرح می‌شود و مورد عنایت مقام معظم رهبری و علمای قم قرار می‌گیرد، فریاد دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب بلند شده و هرچه توان دارند علیه این قانون حیات بخش تلاش می‌کنند. متأسفانه برخی از عناصر ناآگاه و کم ظرفیت و شاید هم مغرض در داخل با آن‌ها هم صدا شده اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، مفید کیائی‌نژاد در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت: در روایتی بسیار زیبا که عقوبت انسان‌های بی‌تفاوت را مطرح می‌کند افرادی که نسبت به گنهکاران خشم نمی‌گیرند و نهی از منکر نمی‌کنند می‌فرماید خداوند متعال به شعیب(ع) وحی کرد من از قوم تو ۱۰۰ هزار نفر را عذاب می‌کنم که ۴۰ هزار نفر از اشرار و گناهکاران و ۶۰ هزار نفر از نیکانشان را که شعیب(ع) عرض کرد آن ۴۰ هزار نفر از بدان هستند و سزاوار عذاب اما این ۶۰ هزار نفر از نیکان چرا عذاب می‌شوند که خداوند وحی فرمود به خاطر اینکه آن نیکان با گنهکاران رفت و آمد سازش کارانه نمودند و خشم بر آن‌ها ننموده و نهی از منکر نکردند.

وی در ادامه یادآور شد: جالب اینجاست که با گذشت ۳۵ سال از انقلاب شکوه‌مند اسلامی که چنین قانونی در مجلس مطرح می‌شود و مورد عنایت مقام معظم رهبری و علمای قم قرار می‌گیرد، فریاد دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب بلند شده و هرچه توان دارند علیه این قانون حیات بخش تلاش می‌کنند. متأسفانه برخی از عناصر ناآگاه و کم ظرفیت و شاید هم مغرض در داخل با آن‌ها هم صدا شده که به قول معروف من از بیگانگان هرگز ننالم که هر چه کرد با من آشنا کرد با این حال امیدواریم که با الهام گرفتن از آیات الهی و گفتار معصومین(ع) بتوانیم آنگونه که مورد رضایت اربابمان امام زمان(عج) انجام وظیفه کنیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در پایان خطاب به روحانی خاطرنشان کرد: از ریاست جمهوری نیز رسیدگی به معضل اشتغال جوانان و رسیدگی به وضعیت نابسامان عفاف و حجاب در کشور را خواستاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز