خبرگزاری کار ایران

توضیحات جدید حسینی‌صدر در مورد " تخلف ۴۰۰ میلیون دلاری "

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۶۳۲

بعدا از چاپ مصاحبه اینجانب، شهروند مذکور با من تماس گرفت و اعلام کرده که موضوع را مجدداً بررسی کرده است و رقم در حدود ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون دلار بوده است و مابقی پول(یعنی ۳۰۰ میلیون دلار) را فرد مذکور از بانک مرکزی می‌گرفته است و به عنوان صراف در بازار آزاد برای کنترل قیمت ارز می فروخته است و تنها حدود ۱۰۰ میلیون دلار بدهکار بوده است که من در مصاحبه اولیه هم تاکید کردم که در حال حاضر مبلغ مذکور به خزانه کشور باز پس داده شده است.

موید حسینی صدر نماینده خوی در مجلس شورای اسلامی با ارسال متنی به خبرگزاری ایلنا توضیحات جدیدی در مورد تخلف ۴۰۰ میلیون دلاری در حوزه هواپیما ارائه کرد. به گزارش ایلنا متن این توضیحات که خبرگزاری ایلنا که عینا و بدون تغییر منتشر می شود به شرح زیر است:
" پیرو درج خبری از طرف اینجانب مبنی بر تخلف ۴۰۰ میلیون دلاری در واردات قطعات هواپیما به استحضار می رساند که شکل صحیح خبر به صورت زیر است. لطفا دستور فرمائید نسبت به انتشار آن اقدام شود:
احدی از شهروندان به دفتر اینجانب مراجعه کردند و اعلام کردند فردی مبلغ ۴۰۰میلیون دلار از دولت دریافت کرده اند(گویا از منابعی که در خارج از کشور هست یا از طریق بانک مرکزی) و تعهد داده اند که در مقابل آن هواپیما و برخی اقلام مورد نیاز کشور را وارد نمایند. اما حدود ۵/۱ سال مبلغ مذکور را پیش خود نگه داشته اند و بعدا با دستگیری آقای بابک زنجانی پول را به دولت باز پس داده اند.
بعدا از چاپ مصاحبه اینجانب، شهروند مذکور با من تماس گرفت و اعلام کرده که موضوع را مجدداً بررسی کرده است و رقم در حدود ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون دلار بوده است و مابقی پول(یعنی ۳۰۰ میلیون دلار) را فرد مذکور از بانک مرکزی می گرفته است و به عنوان صراف در بازار آزاد برای کنترل قیمت ارز می فروخته است و تنها حدود ۱۰۰ میلیون دلار بدهکار بوده است که من در مصاحبه اولیه هم تاکید کردم که در حال حاضر مبلغ مذکور به خزانه کشور باز پس داده شده است.
خواهشمند است جهت روشن شدن افکار عمومی دستور فرمائید خبر اصلاح شود. در ضمن نامه مذکور را به مسئول نظارتی جهت بررسی صحت و سقم قضیه و دفاع از حقوق مردم ارسال نموده ام.
اضافه می کنم گزارش های دیگر در زمینه تخلفات مالی برخی افراد به دست اینجانب رسیده است که عمدتا دو شیوه داشته است. شیوه اول دریافت ارز به نرخ دولتی توسط صرافی و فروش آن به نرخ آزاد و شیوه مردم دریافت ارز دولتی برای واردات کالا و عدم واردات کالا و فروش ارز در بازار آزاد و سوء استفاده کلان از بابت تفاوت ارز دولتی و آزاد.
با آرزوی توفیق الهی برای همگان
دکتر حسینی صدر "

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز