خبرگزاری کار ایران

نکو در گفت‌و‌گو با ایلنا:

هرچه زود‌تر تکلیف پرونده رانت ۷ هزار میلیاردی مشخص شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۹۲۴

نیاز است که آقای فتحی‌پور به عنوان طرح کننده این موضوع، پیگیر جدی پرونده باشند و کمیسیون را در جریان دقیق جریان این پرونده قرار دهند.

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اعضای کمیسیون از جریان و جزییات پرونده تخلف هفت هزار میلیارد دلاری مطلع نیستند، تصریح کرد: ما اعتقاد داریم که باید هرچه زود‌تر به این پرونده رسیدگی شود تا در صورت صحیح بودن با متخلفان برخورد شود و در صورت دقیق نبودن یا کذب بودن مردم از نگرانی بابت این موضوع خارج شوند.

ابراهیم نکو در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره پرونده رانت ۷ هزار میلیارد تومانی، گفت: یک سری مسائل را آقای فتحی‌پور، رییس کمیسیون اقتصادی درباره این مساله مطرح کردند که هنوز صحت و دقت آن مشخص نیست لذا بنده نیز نمی‌توانم چنین خبری را تایید یا تکذیب کنم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که اعضای کمیسیون تا چه مقدار در جریان پرونده و روال بررسی آن قرار دارند، افزود: هنوز چیزی به صورت رسمی در کمیسیون اقتصادی مطرح نشده است و اعضا نیز در حد‌‌ همان اخبار منتشر شده در رسانه‌ها از جریان پرونده مطلع هستند.

وی ادامه داد: با این وجود ما اعتقاد داریم که باید هرچه زود‌تر به این پرونده رسیدگی شود تا در صورت صحیح بودن با متخلفان برخورد شود و در صورت دقیق نبودن یا کذب بودن مردم از نگرانی بابت این موضوع خارج شوند.

این نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم انتظار برخورد با هرگونه تخلف را از مسئولان دارند، اظهار کرد: نیاز است که آقای فتحی‌پور به عنوان طرح کننده این موضوع، پیگیر جدی پرونده باشند و کمیسیون را در جریان دقیق جریان این پرونده قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز