خبرگزاری کار ایران

خباز در گفت‌وگو با ایلنا:

وزیر علوم باید تا ۵ آذر پیشنهاد شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۶۸۰

گزینه وزارت علوم هر کس که باشد فارغ از اینکه باید صلاحیت‌های علمی و عمومی را داشته باشد، الزامی است که سیاست‌های دولت را قبول داشته باشد و از طرفی خود آمادگی تصدی این مسئولیت را داشته باشد.

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رییس‌جمهور در پایان تاکید کرد: محمدعلی نجفی تا ۵ آذر سرپرستی وزارت علوم را برعهده دارد.

محمدرضا خباز در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به برای عدم اعتماد نمایندگان مجلس به محمود نیلی احمدآبادی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت علوم گفت: دولت وقت دارد تا ۵ آذر گزینه پیشنهادی خود را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

وی با بیان اینکه تا ۵ آذر ماه، محمدعلی نجفی سرپرستی وزارت علوم را برعهده دارد، اظهار داشت: امیدواریم مجلس شورای اسلامی به گزینه پیشنهادی بعدی دولت رای اعتماد داده تا وزارت علوم از وضعیت بلاتکلیفی که قرار دارد، خارج شود.

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رییس‌جمهور در خصوص گزینه پیشنهادی بعدی دولت برای تصدی وزارت علوم تصریح کرد: من از گزینه بعدی رئیس جمهور برای وزارت علوم خبر ندارم.

وی در خصوص پیشنهاد یکی از نمایندگان عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس مبنی بر اینکه مجلس تمایل دارد که حدادعادل و زاهدی گزینه‌های تصدی برای وزارت علوم باشند، خاطرنشان کرد: گزینه وزارت علوم هر کس که باشد فارغ از اینکه باید صلاحیت‌های علمی و عمومی را داشته باشد، الزامی است که سیاست‌های دولت را قبول داشته باشد و از طرفی خود آمادگی تصدی این مسئولیت را داشته باشد.

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رییس‌جمهور در پایان تاکید کرد: بهرحال هر کسی می‌تواند نظرات و پیشنهادات خود را بدهد اما در نهایت بر اساس قانون اساسی فرد انتخاب‌کننده نهایی برای گزینه تصدی وزارت علوم شخص رئیس جمهور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز