خبرگزاری کار ایران

نماینده زاهدان در تذکر شفاهی:

ای کاش به مشکلات سیستان مانند اسید پاشی توجه شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۰۰۵

ای کاش رییس جمهوری برای مشکلات و مسائل استان ما نیز حساس و دچار بی خوابی بودند یا دستوری می دادند. ای کاش قوه قضاییه نسبت به این اتفاقات واکنش نشان می دادند.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در استان سیستان و بلوچستان هر روز یک اتفاق ناگوار رخ می‌دهد ولی کسی واکنشی نشان نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا, حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی طبق اصل هشتم قانون اساسی, اعلام کرد: منکر بزرگی به عنوان اسید پاشی در کشور اتفاق افتاد که رییس جمهوری کشور و رییس مجلس نسبت به آن واکنش نشان دادند. حتی شخص رییس‌جمهور در واکنش به آن اعلام کردند " من آرام نمی‌گیرم تا تکلیف این مساله مشخص شود. "

این نماینده استان سیستان و بلوچستان در ادامه, افزود: این در حالی است که طی سفر استانی آقای رییس‌جمهور به سیستان و بلوچستان در روز اول یک معلم جوان که فرزند شش ماهه داشت به همراه یک سرباز به شهادت رسیدند. در روز دوم نیز معلم دیگری که فرزند خردسالی دارد به شهادت رسید. در استان سیستان و بلوچستان هر روز یک اتفاق ناگوار رخ می‌دهد ولی کسی واکنشی نشان نمی‌دهد.

وی تاکید کرد: ای کاش رییس‌جمهوری یک هیاتی را برای رسیدگی به این موضوع معرفی می‌کردند. ای کاش ایشان برای مشکلات و مسائل استان ما نیز حساس و دچار بی‌خوابی بودند یا دستوری می‌دادند. ای کاش قوه قضاییه نسبت به این اتفاقات واکنش نشان می دادند.

در ادامه این تذکر علی لاریجانی که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت, اظهار کرد: باید به این مسائل رسیدگی شود چراکه مسائل و مباحثمهمی هستند. کمیسیون امنیت مجلس هم باید پیگیر مساله باشند و پرونده شهادت معلمان استان را بررسی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز