خبرگزاری کار ایران

خضری در تذکر شفاهی خواستار شد:

توجه ویژه به مناطق محروم در لایحه بودجه ۹۴

کد خبر : ۲۱۷۳۷۵

مسئله خرید تضمینی گندم و جو یکی از معضلاتی است که مردم شهرستان‌های مختلف کشور با آن درگیر هستند، از این‌رو دولت باید هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین قیمت خرید تضمینی این محصولات اقدام کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: در تدوین لایحه بودجه ۹۴ دولت باید توجه ویژه‌ای به مناطق محروم وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رسول خضری در صحن علنی مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور در خصوص تدوین لایحه بودجه ۹۴ در هیات دولت، گفت: در تدوین این لایحه می‌بایست توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و کمتر برخوردار مرزی صورت گرفته و تزریق اعتبارات استانی باید براساس توجه به شاخص‌های توسعه یافتگی‌استان‌ها باشد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از پایین بودن سطح شهرستان‌های حوزه انتخابیه در شاخص‌های ۳۲ گانه افزود: شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر در بحثجاده‌های مواصلاتی، حقابه کشاورزان و موضوعات مرتبط با مسائل بهداشتی و پزشکی دچار کاستی‌های بسیاری هستند.

وی ادامه داد: مسئله خرید تضمینی گندم و جو یکی از معضلاتی است که مردم شهرستان‌های مختلف کشور با آن درگیر هستند، از این‌رو دولت باید هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین قیمت خرید تضمینی این محصولات اقدام کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اتمام ساخت بیمارستان پیرانشهر و درمانگاه تامین اجتماعی سردشت یکی از خواسته‌های به حق مردم بوده که امید است مسئولان امر توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز