خبرگزاری کار ایران

درخواست نماینده زابل از شورای عالی امنیت:

مواضع تروریستهای پاکستان موشک‌باران شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۸۹۶

در استان بنده برخی از شهروندان به دلیل ناامنی از شهر‌های مرزی مهاجرت کرده‌اند و شهر بامشکل عدیده‌ای رو به روست.

نماینده زابل طی تذکری شفاهی در جلسه امروز مجلس خطاب به شورای عالی امنیت ملی خواستار برخورد با تروریست‌ها در خارج از مرز‌ها و موشک باران مواضع آنان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینعلی شهریاری طی تذکری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به درگیری اخیر مرزبانان با تروریست‌ها و قاچاقچیان، خطاب به دولت و وزارت امورخارجه، اعلام کرد: از مسئولان دولت و وزارت امور خارجه می‌خواهم که تدابیر لازم را اتخاذ کنند. کما اینکه چندین بار نیز این مطلب به آنان اعلام شده است. بنده به آقای روحانی نیز این مطلب را گفته‌ام که ایشان در پاسخ به بنده گفتند مطلب را با آقای شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت در میان بگذارید.

رییس کمیسیون بهداشت در ادامه نیز از برخی اقدامات نیروی انتظامی انتقاد کرد و گفت: در استان بنده برخی از شهروندان به دلیل ناامنی از شهر‌های مرزی مهاجرت کرده‌اند و شهر بامشکل عدیده‌ای رو به روست.

این نماینده استان سیستان و بلوچستان در پایان از ضمن انتقاد از عملکرد دولت پاکستان در مهار تروریست‌ها و قاچاق‌چیان، خطاب به علی لاریجانی به عنوان عضو شورای عالی امنیت ملی، اعلام کرد: تقاضا دارم تا اجازه برخورد با تروریست‌ها در خارج از مرز‌ها داده شود یامواضع آنان موشک باران شود.

علی لاریجانی نیز در پاسخ به این تذکر شهریاری، تصریح کرد: این مسائل با سنای پاکستان در میان گذاشته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز