خبرگزاری کار ایران

شیری علی‌آبادی در نطق میان دستور:

به آمریکا که عملکردش شبیه پت و مت است دل نبندیم

کد خبر : ۲۱۱۹۴۷

ادامه روند کنونی در پرداخت خسارت‌های حوادثطبیعی منجر به بی انگیزه شدن کشاورزان برای کشت های فصلی خواهد شد.

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات اخیر دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس گفت: باید به کامرون گوشزد کنیم که مردم ایران می‌دانند که چهره انگلیسی‌ها سفیدتر از زغال نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین شیری علی‌آبادی در جلسه علنی امروز مجلس ضمن حمایت از مواضع ریاست جمهوری در سازمان ملل و همچنین فعالیت های شبانه روزی تیم مذاکره کنند هسته ای کشورمان گفت: باید یادآوری کنم که دل بستن به غربی ها شیرین کردن دهان با نمک است. نباید به آمریکایی ها که بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر که کار و عملکردشان شبیه کارتن پت و مت است دل ببندیم چرا که آنها گاهی تروریسم را ترویج و گاهی محکوم می کنند.

نماینده هشترود در مجلس ادامه داد: در لایحه خروج از رکود، در لایحه بودجه ۹۴، در لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و بالاخره در برنامه پنج ساله پنجم باید راهکارهای عملیاتی برای توسعه و آبادی روستاها صورت بپذیرد.

وی با انتقاد از خشکسالی، سرمازدگی و سیل در برخی از استان‌های کشور و همچنین بی‌توجهی دولت به جبران خسارت‌های آن گفت: ادامه روند کنونی در پرداخت خسارت‌های حوادثطبیعی منجر به بی انگیزه شدن کشاورزان برای کشت های فصلی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز